Subscribe
Žijte Život, jaký chcete: Bez Omezení & Hranic
Otázky? Volejte: 724 712 069

10 potravin pro dobrou funkci jater a pro zlepšení jejich 22 pro život zcela nezbytných činností…

Nejméně 22 činností jater je pro život zcela nezbytných Játra jsou hlavním detoxikačním střediskem těla : neutralizují a vylučují z těla jedy, léčiva, nikotin, alkohol a další látky obsažené v krvi.

K dalším činnostem jater patří ukládání glukózy ve formě glykogenu a udržování hladiny cukru v krvi, tvorba důležitých bílkovin atd.

Pro život člověka jsou velmi důležitá a proto bychom si je měli chránit a co nejlépe se o ně starat.

Představíme si tedy alespoň 10 potravin, které velmi pomáhají játra udržet v co nejlepší kondici.

1. Česnek – není jen přírodní antibiotikum.

Obsahuje ajoen, což je účinná látka, která zabraňuje tvorbě krevních sraženin a pravděpodobně působí i jako antimykotikum.

Dále alicin, který má právě antibakteriální účinky, dále allylsulfidy – sloučeniny síry, které brání růstu zhoubných nádorů, škodlivému účinku karcinogenů a podporují řízené sebezničení buněk.

Sloučeniny síry zároveň podporují činnost glutationu, látky, která potlačuje karcinogeny. K tomu obsahuje i selen, který játra přirozeně čistí.

2. Červená řepa – velmi dobře čistí játra

A mimo toho obsahuje i mnoho dalších látek, které chrání před rakovinou, zabraňují vzniku srdečních onemocnění, snižují hladinu cholesterolu a homocysteinu. 

Pozor ale na řepné listy, které obsahují šťavelany a proto by je neměli konzumovat lidé s onemocněním ledvin nebo dnou. Na vyčištění jater je velmi dobrá šťáva z červené řepy, ale v menším množství smíchaná třeba se šťávou z mrkve.

3. Grepfruit – jeho šťáva odstraňuje toxické látky i karcinogeny z jater.

Grep obsahuje také pektin, který snižuje hladinu cholesterolu v krvi.

Současně však toto ovoce může působit špatně v kombinaci s některými léky. Proto je třeba, pokud člověk užívá nějaké léky předem si zjistit podrobnosti o jeho působení v tomto směru.4. 

4. Listová zelenina – čím zelenější, tím lepší.

Saláty či špenát dokážou neutralizovat kovy, chemikálie i pesticidy, které se mohou vyskytnout v naší potravě. Špenát ale také obsahuje šťavelany, které brání vstřebávání vápníku a železa. Není vhodný při onemocnění ledvin a dnou.

5. Zelený čaj – působí blahodárně na celý organismus díky vysokému obsahu antioxidantů.

Obsahuje také flavonoidy označované jako katechiny, které brání růstu rakovinných buněk, pomáhají snižovat hladinu cholesterolu.

6. Avokádo – obsahuje zdraví prospěšné mastné kyseliny

Ale i množství vitaminů a minerálů. Játra obzvlášť ocení antioxidant glutation, díky, kterému se snáz zbavují škodlivin.

Glutathion také zachytává volné radikály, které poškozují buňky.

7. Brokolice a kedlubny – důležité jsou při tvorbě trávících enzymů

Čímž usnadňují játrům jejich práci.

Brokolice je navíc vynikajícím netučným zdrojem vápníku. Obsahuje také lutein, který chrání tlusté střevo před vznikem rakoviny.

Obsahuje i draslík důležitý pro snížení vysokého tlaku a k ochraně před mrtvicí.

8. Citron – je nejen bohatý na vitamin C

Ale likviduje též toxické látky a podporuje trávení. Rovněž tak snižuje kyselost organismu.

9. Kurkuma – obsažena je především v indickém kari koření.

Pomáhá při trávení tuků a při tvorbě žluči, která je pro trávení tuků nezbytná.

Je to jeden z přírodních prostředků, s jehož pomocí lze játra detoxikovat. Navíc také chrání proti rakovině a srdečním onemocněním.

Vykazuje i ochranné účinky proti vzniku šedého zákalu.

10. Vlašské ořechy – jsou bohaté na glutation a omega 3 mastné kyseliny.

Jádra jsou zdravá pro srdce, mozek a v neposlední řadě podporují játra při očistných procesech.

Kyselina alfa-linoleová, kterou také obsahují  zmírňuje artritidu, snižuje riziko srdeční příhody a mrtvice.

Jídlo je velmi důležité, protože se jím dá ledacos zkazit, ale i napravit.

Je důležité nejenom pro játra, ale pro celý organismus a je proto zapotřebí věnovat mu zaslouženou pozornost.

Mnohdy člověk ani neví, že má například oslabená játra vlivem nevhodné stravy a působením škodlivin z ovzduší a z jídla, případně nezdravým způsobem života, protože toto oslabení se nemusí ihned projevit nějakými vážnými problémy nebo příznaky.

V době, kdy se nějaké porucha objeví, je už daleko náročnější ji odstranit, někdy se to už nepodaří vůbec. Proto je lepší takovým situacím předcházet.

Pokud chcete mít pevné zdraví, musíte pro to vyvinout nějaké úsilí. Důležitá je především prevence. Lidem, kteří chtějí pro sebe opravdu něco udělat  pomáhám zjistit jejich momentální kondici a současně odhalit zdravotní problémy, které by jim mohly hrozit v budoucnu. Ve spolupráci s několika lékaři pomáháme lidem ale také zbavovat se zdravotních problémů, které je mnohdy trápí již dlouhou dobu. 

Rozšiřte Informace sdílené v článku: Zanechte Komentář...

Napsat komentář