3 generace a jejich přístup k peněžním produktům

Existují celkem tři generace, které rozlišujeme v závislosti na tom, jak se staví k finančnímu trhu. Každá z nich totiž vyžaduje něco zcela jiného. Ke které generaci patříte vy?

Starší generace odmítá technologie

Nejprve se zaměříme na nejstarší generaci. Tato skupina obvykle vyžaduje přímý osobní kontakt. Brání se novým technologiím a těžce snáší změny. Většinou uvěří slovům nějakého finančního poradce a nemá nejmenší potřebu tato slova zpochybňovat.
Uvažuje dopředu na stáří a s tím související výpočet důchodu.
Řadíme zde všechny osoby, které se narodily přibližně v letech 1965 až 1980. Jedná se prakticky o děti členů Velké generace, Ztracené generace a takzvané Baby boom generace.

Mladí lidé sázejí na rychlé jednání

Další generace, kterou si popíšeme, je ta úplně nejmladší. Zařadíme zde obyvatele narozené mezi lety 1995 až 2000. Ti chtějí mít vše velice rychle vyřízené, nejlépe ještě jen s pomocí oblíbeného chytrého telefonu.
Skvěle se orientují v internetovém prostředí a zvládají si jednotlivé nabídky porovnat. Umí si totiž najít jednotlivé alternativy a zvážit výhodnost daného finančního produktu.
Typický je pro ni i fakt, že se tato generace nechce ničemu přizpůsobovat. Právě naopak. Přizpůsobit se zde musí dané finanční instituce ve svém přístupu či online prostředí. Jestliže tak neučiní, pravděpodobně právě přišli o dalšího klienta.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku... 

Registrujte se na webu pro další skvělé dárky... 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

A poslední skupina se nachází přesně mezi těmito dvěma výše popsanými.

Narodila se v letech 1980 až 1995. Přemýšlí obdobně jako ta nejmladší generace. Nebrání se technologiím. Většina společností se snaží těmito dvěma skupinám nejvíce přiblížit.
Pro každou generaci je typická jiná „finanční inteligence“. Pro starší generaci představuje problém pořádné propočítání výhodnosti daného produktu, mladší zase pátrají po lepší variantě.
V případě, že se tak dané instituce mladším osobám přizpůsobí, budou z toho starší lidé těžit, i když vlastně nemuseli nic udělat.
Zjistěte možnosti investování a buďte ve stáří zaopatřeni.
Zjistěte více o projektu Renta pro život.