Už jsme se toho jemně dotkli v minulé kapitole o Neomezeném Potenciálu Vašeho podnikání…
Skvělé podnikání je takové, které může přirozeně uskutečňovat opakovaný prodej svých produktů nebo služeb…
Jinými slovy – zákazníci přirozeně tíhnou k tomu, aby:
Pokud distribuujete nějaký druh spotřební služby nebo zboží, které splňuje podmínky, že je zboží kvalitní a platí vše, na co jste se zákazníkem osobně dohodli, pak zákazníci mají tendenci koupit si produkty nebo služby znovu poté, co jim dojdou a znovu od Vás.
Pravděpodobnost opakovaného získání provize od jednoho zákazníka se tedy zvyšuje – zvyšuje se takzvaná výtěžnost tohoto zákazníka.
Což takto může fungovat roky a Vy za prvotně dobře odvedenou práci, získáváte opakovaně zaplaceno měsíc co měsíc…
A v konečném důsledku to také znamená, že sice Váš počáteční prodej nemusí být příliš velký, ale jestliže je opakován každý měsíc například po dobu 10-ti let, tak i malý měsíční nákup zákazníka v čase generuje obrovské výsledky…
Což je přesně ten mechanismus, který využívají obrovské korporace jako je 02, Vodafone, T-mobile, Tesco, Shell, apod., jejichž majitelé bohatnou…
A bohatnout budete i Vy, jestliže zařídíte, aby ve Vašem podnikání fungoval princip opakovaného prodeje / opakovaného nákupu…
Z marketingových průzkumů vyplývá, že z celého procesu prodeje je nejdražší zákazníka získat právě napoprvé – na začátku je nejtěžší idektifikovat na trhu toho člověka, který může mít přínos z těch produktů / služeb, které Vaše podnikání poskytuje a vybudovat důvěru tak, aby byl ochoten nakoupit to, co poskytujete…
Jakmile takové člověka na trhu najdete a zařídíte, aby Vám důvěřoval a posléze byl spokojen s tím, co poskytujete, je to pro Vás z hlediska časových a finančních investic do prodeje a marketingu méně a méně náročné.
Přitom však Vaše provize z nákupu takové zákazníka zůstává stejná po všechny následující měsíce či roky, kdy u Vás takový zákazník nakupuje.
V určitých případech to může být tak, že koncová cena zákazníka je stále stejná, Vaše náklady na poskytnutí produktu služby jsou minimální nebo téměř nulové a tak Vám zůstává obrovský profit, který můžete použít například pro získání dalších zákazníků, kteří budou stejně spokojení, jako ti první…
V podnikání, v marketingu a prodeji potřebujete být vytrvalí – není jiné cesty jak se na tomto poli stát úspěšnými…
Proč? Ať už působíte v jakémkoliv oboru a prodávate cokoliv, tak v konečném důsledku zjistíme, že obchodujete s důvěrou…
Marketingové průzkumy ukázaly na skutečnost, že když vyšleme směrem k zákazníkům 3 zprávy, tak ji často zaregistrují pouze jednou.
Další zajímavá statistika je o tom, že potenciální zákazníci se zpravidla stanou zákazníky po 5-ti až 7-mi kontaktech:
Obecně je často potřeba vyslat alespoň 21 marketingových zpráv, které v zákaznících probudí chuť ke koupi.
Asi nejlepších výsledků dosáhnete, když se bude jednat o osobní kontakt se zákazníkem…
Jestliže vymyslíte, jak ve svém podnikání zrealizovat osobní návštěvu u potenciálního zákazníka nebo potenciálního zákazníka u Vás, tak Vám to umožní navázat lepší a někdy až přátelský vztah, na jehož základě dokážete lépe porozumět potřebám daného člověka a poskytnout individuální řešení jeho potřeb.
Opakovaný prodej je nejen nejlevnější z hlediska nákladů na prodej samotný, ale je to také velmi důležité hledisko, jakmile se budete rozhodovat:
Získat znovu zákazníka pro to, co už si od Vás jednou koupil nebo rozšířit jeho zkušenost o sortiment něčeho nového k tomu, co už si jednou koupil od Vás a je s tím spokojen (osvědčilo se mu Vaše doporučení) je mnohem snadnější, rozumnější a rozhodně i levnější než jen stále hledat zákazníky nové.
Na závěr tohoto dílu se s Vámi rozdělím o příběh o děravém vědru, který popisuje běžnou situaci v podnikání, kdy v jednom okamžiku podnikatel poskytujete svým zákazníkům určitý produkt/službu a v zápětí své zákazníky ztrácí…
Což v konečném důsledku znamená pořád to samé – podnikání přichází o obraty a stagnuje místo toho, aby rostlo.
Děje se to tak většině firem a tak jsou nuceni neustále hledat zákazníky nové, aby nahradili zákazníky stávající.
Stále dokola každý den musí nahrazovat ztracený obsah děravého vědra, protože jinak by jej jednoho dne našli prázdné. Trik spočívá v tom, že nechají dovnitř vědra natéci více nových zákazníků, než je těch, kteří z něj pomalu vytékají ven.
Není lepší najít skutečně zainteresované zákazníky o Váš produkt/službu a o ty pak neustále opečovávat, aby nikdy neodešli?
Určitě je. Najděte způsob, jak toho můžete dosáhnout ve svém vlastním podnikání…
Vytvořte systém odměn, benefitů, dárkových kupónů, slev, apod., které Vám umožní, aby Vaši zákazníci neměli důvod odcházet…
A nebo postavte své podnikání na podnikatelské platformě, která většinu těchto záležitostí řeší za Vás…
Opakujte své prodeje a těšte se na další díl!
Online Business, který stojí na pevných základech oboru, kdy vlastníte svou licenci pro provoz a zároveň se tak dostáváte k ověřenému know how, udělá obrovský rozdíl v životě Vašem, stejně jako v životech Vašich blízkých.
Těšte se na další díl!
Jestliže nemáte přístup ke všem dílům kurzu Podnikatelská Platforma pro 21.století: 15 Výhod PROČ Vlastnit Online Business, registrujte se.
Pomáhám lidem. Získat svobodu, vydělávat více peněz a dosáhnout život, jaký skutečně chtějí žít – plnohodnotný život bez hranic a omezení…
Skrze konzultace, koučování, mentoring.
Nebo rozjet podnikání od nuly na platformě pro podnikání, zažít vzestup jako podnikatel s následnou možností zhodnotit zajímavě vydělané prostředky.
Webový Portál pro Osobní, Finanční & Podnikatelský Rozvoj, kde se krok za krokem naučíte vytvořit svůj vlastní život bez hranic...
Žijte lépe. Žijte dle vlastních pravidel, termínů a přání... Tvořte svůj život. Získejte Svobodu. Začněte dnes.00420 724 712 069
info@zivotbezhranic.cz
Život bez hranic | Mistrovství Života | Poháněno tvrdou Prací, Kreativitou & Spoluprací | Copyright © 2008-2023 všechna práva vyhrazena.