Subscribe

Podnikatelská Platforma pro 21. století – DÍL4: Podnikání Generující Vysoký Profit

podnikání, vysoký profit, podnikat, podnikatel

 

rovnováhu

 

Výhoda #3: Online Business je Podnikání Generující Vysoký Profit (když víte jak na to)…

Žádný skutečný podnikatel nezačíná podnikat jenom pro to, že se mu líbí obor daného podnikání nebo že je to prostě cool… 

Podnikatelé podnikají pro to, aby:

  1. pomohli sami sobě a své rodině zlepšit životní styl
  2. nebo získat možnost řídit svůj život lépe, dosáhnout svobody.

 

S vysokým profitem to bude logicky snažší než s profitem nízkým, kde na dosažení stejného výsledku bude potřeba více času a práce…

 

Máte-li dva produkty a na jednom z nich je profit nižší a na tom druhém vyšší, tak abyste se dostali na stejnou hodnotu příjmů z obou:

  • budete buď muset prodat velké množství produktů s nízkým profitem (marží),
  • nebo jen několik produktů s marží vyšší.

Z toho logicky vyplývá, že u možnosti – produkt, který má nižší profit, se mnohem více nadřete – budete muset investovat větší množství času a úsilí, abyste dosáhli stejných výsledků.

 

Chcete podnikat tam, kde jsou nízké marže, kde je nízký profit?

Pravděpodobně ne. Tam kde jsou nízké marže, tam 100% vždy platí, že je to moc práce, moc dřiny a nízké příjmy

Což tedy jinými slovy znamená, že:

pak musíte najít business, který má potenciálně vysoké marže, z každého jednoho prodaného kusu zboží.

Vysoké marže jsou ale zpravidla u dražších druhů produktů, protože u těch nejlevnějších na ně prostě není prostor – protože jsou prostě levné a jejich koncová cena se blíží nákladům, za kolik je daný produkt vyráběn…

Jestliže tedy chcete mít lepší životní styl, budete se muset mentálně vyrovnat s vyšší cenou produktů…

Ale když tento mentální blok, který možná máte, překonáte, tak zjistíte, že dražší produkty naopak přitahují lepší a více loajální zákazníky…

 

Levné zboží nabízí kdekdo, protože, je to snadné…

Je snadné hlásat do světa, že jsme nejlevnější – nepotřebujete k tomu žádný velký důvtip a ani marketingové dovednosti a zkušenosti

Na druhou stranu, když to děláte delší dobu, tak zjistíte, že nemáte dostatečný profit na to, abyste mohli své podnikání provozovat nebo abyste měli příjemný životní styl… 

A také zjistíte, že nízké ceny přitahují nejhorší zákazníky – přelétavé, kteří nejsou loajální a také ty, kteří si nejvíce stěžují a tak se často potýkáte s reklamacemi…

A to je to poslední, čím se ve svém podnikání chcete zabývat – reklamacemi.

Něčím, co rozhodně musíte udělat, ale co Vám žádný příjem nepřinese, jen to stojí čas, peníze a energii… 

Když naopak využijete tuto podnikatelskou platformu, tak zjistíte, že i reklamace jsou řešeny za Vás…

 

Proto vždy volte kvalitní a dražší produkty ve svém podnikání…

Jak už jsme si řekli, dražší produkty, než jaká je běžná cena na trhu, mají prostor pro větší marže, vyšší profit…

Pakliže se nebudeme bavit o minimálně 20% z maloobchodní ceny (tedy ceny, kterou akceptuje zákazník) nebo více, pak to pro Vás bude trápení, kdy budete mnoho hodin dřít, budete se snažit prodat mnoho kusů zboží, abyste dosáhli svých finančních cílů.

A nebo takové produkty musíte prodávat nikoliv kvůli svému zisku, ale jen abyste například podpořili dobrou věc nebo prostě jen proto, že se Vám líbí – protože zisk z nich bude mizerný.

  • Nicméně s nízkým profitem budete muset přesvědčit a obsloužit velké množství zákazníků pro svůj úspěch.
  • Nebo budete muset zařídit, aby od Vás nakupovali pravidelně každý měsíc – tedy opakovaně, aby to za to stálo.

 

Při velkém počtu zákazníků však narůstá riziko vzniku jakéhokoliv problému, který budete muset řešit, což Vás bude stát minimálně čas a nervy, ale často i peníze, abyste pochybení napravili.

 

Běžte cestou vyšších marží, spíše než těch nižších.

Hledejte pro sebe podnikání, ve kterém je možnost hned od počátku získat:

  • marži 25% z každého jednotlivé prodaného kusu zboží zákazníkovi,
  • ale také v odměňovacím plánu existuje možnost, že se toto procento zvyšuje spolu s tím, jak se zvyšují Vaše vlastní prodeje a obraty,
  • a stejně tak se toto procento zvyšuje spolu s tím, jak narůstá počet Vašich spokojených zákazníků.

 

Takové podnikání Vám je schopno přinést skvělý životní styl.

To vlastně znamená, že čím jste úspěšnější, tím více vyděláváte bez toho, aniž by Vám spolu s tím rostly režijní náklady Vašeho businessu, nebo že by se spolu s tím zvedalo riziko, nebo potřeba na vložení další finanční investice do Vašeho podnikání.

V tradičním podnikání to tak ale zpravidla vždy je… 

 

Čím jste v klasickém podnikání úspěšnější, tím vyšší jsou náklady na dopravu, na zaměstnance, na právní a účetní služby,
na podporu a péči o zákazníky, apod.

Ale online business zvláště pak, když stojí na pevných základech této podnikatelské platformy, která se o většinu věcí postará za Vás, to tak nemá…

Řeknu Vám – je skvělé pozorovat, jak roste Váš profit…

Je skvělé pozorovat, když náklady dosáhnou určité úrovně, ale prodeje a obraty rostou bez ohledu na to stále dále a propast mezi těmito dvěmi čísly se postupně rozšiřuje.

Pokud tento třetí požadavek – tedy podnikání, které má vysoký profi, na své podnikání splníte, pak budete mít zároveň třetí výhodu, která může udělat obrovský rozdíl ve Vašem životě a v životech Vašich blízkých.

Taky byste chtěli takové podnikání? Není nic snadnějšího, přečtěte si tuto stránku

 

To je třetí výhoda, kterou má Podnikatelská Platforma pro 21. století…

Online Business, který stojí na pevných základech oboru Network Marketing, kdy vlastníte svou licenci pro provoz a zároveň se tak dostáváte k ověřenému know how, udělá obrovský rozdíl v životě Vašem, stejně jako v životech Vašich blízkých.

 

 

Těšte se na další díl!

Jestliže nemáte přístup ke všem dílům kurzu Podnikatelská Platforma pro 21.století:
15 Výhod PROČ Vlastnit Online Business, registrujte se.

 

Podnikatelská Platforma pro 21. století – DÍL4: Podnikání Generující Vysoký Profit Prosinec 12, 2017