Líbí se mi hodnoty, morální standardy a integrita, kterých je Amway nositelem od samého počátku své existence od roku 1959, kdy byla společnost založena.
Líbí se mi kvalitní a ekologické produkty, které už více než 10 let užívám ve své domácnosti. Líbí se mi rozumný poměr ceny a kvality.
Miluji systém vzdělávání, mentoringu a leadership, který je ve skutečnosti klíčem k vybudování každého úspěšného Amway podnikání…
Tyto hodnoty jsou také jeden z mnoha důvodů, proč se tomuto podnikání tak dobře daří…
A tím “daří” mám na mysli skutečně velký úspěch nejen ve střední Evropě a v Česku (kde Amway hlásí 8% meziroční nárůst), ale i v celém světě, kde všude zažívá růst…
PS: Jestliže Vás zajímají obraty a srovnání s jinými firmami, posuňte se níže a najdete grafické srovnání…
Možná je to tím, že Posláním Amway podnikání je:
Stát se Nejlepší Podnikatelskou Příležitostí na světě…A proto každý den usilovně pracují na tom, aby se stali nejlepší podnikatelskou příležitostí na trhu, aby kdokoliv, kdo má neobyčejnou touhu, mohl s minimální investicí, s obyčejnou lidskou pílí a vytrvalostí, dosáhnout svých snů a život bez hranic…
Vyžaduje to člověka, který má neobyčejný sen a je ochoten rozvíjet se, učit se a zpravidla je potřeba, aby se také trochu změnil, protože každý neobyčejný úspěch v jakémkoliv oboru vyžaduje změnu.
Amway podnikání vyžaduje odhodlání, vytrvalost, trpělivost, vizi a sen, ochotu každý den na tom pracovat…
A pak Vám dá životní styl, který umí přinést málo co…
A to zejména proto, že můžete díky svému vlastnímu Amway podnikání vytvořit opakující se příjem (pasivní nebo-li reziduální příjem), který umí vytvořit jen málokteré podnikání…
Nemějte však falešné očekávání, že nebudete muset nic dělat, nic se naučit, nebudete se muset změnit a budete mít úspěch. To se opravdu nestane…
Jste-li tomu otevření a chcete to zjistit, zde najdete stránku,
skrze kterou můžete získat osobní zkušenost také
a získat mě jako průvodce na své cestě…
Mé jméno je Robert Slovák a od dubna roku 2008 jsem obchodním partnerem Amway Česká Republika, a od prosince roku 2010 vlastním také Amway licenci pro United Kingdom (Anglii) a Irsko.
V tuto chvíli mám podnikání v 5-ti zemích v Evropě – zahrnuje to Polsko a Slovensko, které jsou pod českou licencí, a Irsko, které je na společné licenci s UK.
A musím se přiznat, že jsem byl zpočátku velmi skeptický a nedůvěřivý…
Možná tak jako jste skeptičtí a nedůvěřiví právě teď v tuto chvíli i Vy…
Proč? Jednoduše proto, že už jsem měl dříve zkušenosti s podobným typem obchodu a podnikání a musím se přiznat, že jsem neměl takový úspěch, jaký jsem očekával a tak jsem nechtěl projít podobně bolestivou zkušeností v případě Amway podnikání a produktů…
Navíc jsem se o Amway podnikání a produktech dozvěděl od člověka, kterého jsem v té době vlastně ani neznal…
A když mi je představoval, tak se mi sice líbily, ale přesto jsem si chtěl udělat svůj vlastní obrázek, získat si svou vlastní zkušenosti a udělat své vlastní testy a závěry.
Protože víte jak to je… kdo by věřil někomu, koho vlastně nezná – mám pravdu?
K tomu všemu jsem ještě navíc byl v pozici obchodního ředitele v korporátním světě podnikání a když jsem s Amway podnikáním začínal, tak jsem si jednoduše nemohl dovolit zdiskreditovat svou do té doby budovanou pověst a doporučovat něco, co by snad mohlo mít vady na kvalitě…
A upřímně – také jsem trošku trpěl na nemoc zvanou “status” a myslel jsem si, že jsem “někdo”, když jsem měl magisterský titul a vizitku “ředitel” – tak jako mnozí jiní 🙂
Po prvních osobních testech a nyní po mnoha letech osobních zkušeností užíváním Amway produktů, mohu s jistotou prohlásit, že skutečně platí to, že si Amway produkty prostě zamilujete, dáte-li si tu šanci a budete mít otevřenou mysl je vyzkoušet a používat…
Nicméně jsem kompletně a na 100% přesvědčen a pevně věřím tomu, že budete milovat minimálně 80% produktů, které vyzkoušíte a budete pár týdnů používat.
Dáte-li si tu šanci vyzkoušet je, je velmi pravděpodobné, že už je nikdy nebudete chtít opustit… 🙂
To například dokládá i mnoho případů, které se na trhu dějí, kdy lidé (rozumějte potenciální zákazníci) skutečně hledají někoho, od koho mohou Amway produkty nakoupit, protože ztratili kontakt na distributora, který jim dříve produkty dodával.
Ať už to bylo z důvodu toho, že se původní dodavatel Amway produktů přestěhoval, přestal své Amway podnikání provozovat, nebo např. zemřel, faktem je, že tito spokojení zákazníci na trhu stále zůstávají a hledají někoho, kdo by jim Amway produkty doručil…
Sama se zde registrovala jako zákaznice – tedy vyplnila veškeré kontaktní údaje včetně telefonu, emailu, domácí adresy a zadala první objednávku v hodnotě něco přes 630 CZK.
Udělala to celkem brzy ráno a tak já (ještě v posteli) obdržel upozornění sms-kou na to, že mám vyřídit novou objednávku, stejně jako jsem obdržel upozornění na svůj email…
[Amway to má takto nastaveno, takže se nemusíte bát, že byste nebyli informováni…]
Když jsem nové paní zákaznici volal, tak jsem se jí ptal, jak zná naše produkty…
Její odpověď byla, že její maminka hodně z produktů Amway odebírala dříve a pak začala i ona samotná na základě své osobní pozitivní zkušenosti s nimi. A tak se stalo, že Amway produkty ve své domácnosti používali mnoho let.
Bohužel v poslední době ztratili kontakt s distributorem, od kterého by mohli dále nakupovat a tak si sedla k internetu, vyhledal mě, otevřela si zákaznický účet a udělala objednávku…
A takto to funguje celkem běžně – je mnoho lidí, kteří znají naše produkty, nakupovali je, byli z nich nadšení a jen hledají způsob, jak k nim znovu získat přístup – takže je tady velká příležitost i z hlediska podnikání samotného…
Dokonce i Vy samotni na ní můžete začít kapitalizovat…
(PS: Produkty mají 3 měsíční záruku 100% spokojenosti a pokud byste náhodou nebyli
spokojeni a i přesto byste 70% obsahu spotřebovali, dostanete veškeré peníze zpět)
Dejte stranou jakékoliv obavy nebo strach…
Na všechny produkty Amway poskytuje 3 měsíční (nebo-li 90-ti denní) záruku 100% spokojenosti. Co to znamená? Jednoduše. Buď budete Amway produkty opravdu milovat, nebo Vám vrátíme peníze.
Žádná jiná varianta neexistuje. Nechceme mít nespokojené zákazníky.
Buď budete 100% spokojeni, nebo Vám raději vrátíme 100% peněz, které jste do nákupu vložili.
Jednoduše svým produktům věří a také chtějí dávat více…
Je to jeden ze základních principů, na kterých je Amway podnikání od samého počátku své existence postaveno…
Navíc chtějí mít nadšené zákazníky, kteří budou Amway produkty samovolně doporučovat a sdílet s dalšími lidmi.
Jak už jsem zmiňoval dříve – chtějí se stát nejlepším podnikatelskou příležitostí na světě a dostát svému poslání…
Proto můžete směle a bez jakýchkoliv obav vyzkoušet Amway produkty.
V roce 1959, kdy byla založena značka Amway, společnost poskytovala pouze jeden jediný produkt – univerzální čistič pro domácnosti, který se jmenoval Frisk a používal se pro úklid většiny ploch, které bylo v domácnosti možno najít…
Později byla změněna celé výrobní složení a tak se začal prodávat pod jiným názvem L.O.C. – Liquid Organic Cleaner (Tekutý Organický Čistič).
Původně však celý obchod a podnikání Amway a vlastně i odvětví network marketingu vzniklo dříve…
V roce 1939 byla zformována společnost Nutrilite (založena Carlem Rehnborgem), kde jedněmi z distributorů byli zakladatelé pozdější Amway Corporation – Rich DeVos & Jay Van Andel, kteří později Nutrilite koupili spolu společně s řadou kosmetiky, která stavěla na principech organického hospodaření Nutrilite a pojmenovali ji Artistry.
Když jsem četl životopisy Riche DeVose a Jay Van Andela, oba zmiňují, že jejich hlavním zájmem bylo mít v portfoliu produkty, které jsou vysoce kvalitní, ekologické a které jsou principiálně opakované spotřeby a dá se na nich tudíž vytvářet opakovaný příjem nebo-li pasivní (reziduální) příjem.
Což se jim podařilo a v dnešní době Amway poskytuje něco přes 450 různých druhů produktů a v mnoha zemích světa (včetně České Republiky a Slovenska) jsou to navíc i dodatečné služby partnerů a dodavatelů, kteří jsou v úzkém spojení s Amway podnikáním a poskytuji dodatečné výhody distributorům Amway…
NUTRILITE je nejprodávanější značkou vitaminů a doplňků stravy na světě.
Nabízí kompletní řadu výrobků pro správnou výživu a optimální kondici včetně základních vitaminů a minerálních látek, bylinných doplňků stravy a výživy pro aktivní životní styl.
ARTISTRY patří mezi TOP 5 největších prestižních kosmetických značek ve světě neustále posouvá hranice krásy a spolupracují s ní např. Sandra Bullock nebo Tereza Palmer.
Navíc Artistry dlouhodobě působí jako partner Miss America.
Artistry se inspiruje v přírodě, a proto se objevují a přináší nejvytříbenější rostlinné složky.
A jelikož účinnost je pro ně vždy na prvním místě, přináší Vám prostřednictvím vědecky vyspělých a vysoce účinných přípravků jeden průlomový objev za druhým.
Výrobky péče o prádlo, o plochy v domácnosti a o nádobí řady AMWAY HOME jsou vysoce účinné a obsahují systém BIOQUEST FORMULA™.
Tento jedinečný systém obsahuje přírodní složky, které zajistí nejen skvělé čisticí schopnosti, ale jsou také šetrné k životnímu prostředí.
Výrobky AMWAY HOME zúročují naše mnohaleté vědecké zkušenosti z vývoje nové značky vysoce účinných čisticích prostředků, které Vám pomáhají udržet Vaši domácnost čistší a současně jsou šetrné k životnímu prostředí.
Značka Nutrilite pěstuje ovoce, zeleninu a bylinky na ekologických certifikovaných bio farmách, které dále zpracovává do doplňků stravy a to již déle než 80 let.
V průběhu času se společnost stala číslem 1 na trhu s doplňky stravy v celosvětovém měřítku.
Nutrilite dnes nabízí široké spektrum produktů v oblasti zdraví a potravin.
Artistry patří mezi TOP 5 přestižních největších světových značek v oblasti prestižní kosmetiky.
Jak už bylo zmíněno výše, stojí na společných základech a výzkumech
s Nutrilite a jedná se tedy o přírodní kosmetiku.
V oblasti krásy Artistry poskytuje:
Amway Home nebo-li péče o domácnost je selekce produktů, se kterými společnost Amway začala a které od samého počátku vyrábí tak, aby byly vysoce kvalitní, ekologické a neškodily přírodě.
Stejně jako užívá technologií koncentrátů – tedy dává se jich poměrně menší množství, než je běžné u konkurenčních produktů a tudíž šetří zákazníkům peníze.
V oblasti péče o domácnost Amway poskytuje:
Chápu, že Amway katalog – ať už na internetu, nebo v tištěné podobě, nemusí být ideálním způsobem, jak získat svou vlastní zkušenost a přesvědčení, že tyto produkty jsou nejen vysoce kvalitní, stejně jako cenově výhodné [užívají technologii koncentrátů].
A tak potřebujete-li se před osobním nákupem ujistit o správnosti svého rozhodnutí, napište mi přes kontaktní formulář a mohu to pro Vás zařídit.
Mohu zajistit, abyste mohli vyzkoušet produkty dříve, než se rozhodnete ke koupi – a to bez jakýchkoliv závazků.
Jestliže chcete produkty vyzkoušet, pak to udělejte zde…
Jestliže byste produkty nejdříve rádi vyzkoušeli, kontaktujte mě zde.
Jak už jsem zmínil, produkty, jež Amway vyrábí a poskytuje na trhu mají tyto vlastnosti…
I když jsou Amway produkty ekologické, tím, že užívají technologii koncentrátů, se produkty se užívají v mnohem menší množství na jednotlivé použití než je běžné u konkurenčních produktů…
Díky tomu Vám Amway produkty vydrží déle a tím nabízejí vyšší hodnotu pro Vaše peníze, stejně jako pro Vaše zdraví, zdraví Vašich dětí a přírody.
Nicméně když se podíváte na web stránky možná Vás překvapí samotná nákupní cena Amway produktů…
Protože ta je vyšší, než můžete běžně vidět u konkurence – když však uděláte řádné cenové srovnání s ohledem na délku použití konkrétního koncentrovaného produktu, vyjdou Vás Amway produkty o něco levněji než ty, které nakupujete v běžné prodejní maloobchodní síti…
Záleží hodně na tom, jaké konkrétní produkty daná domácnost v průběhu roku užívá…
Nicméně Amway podnikání nemá obchodní strategii takovou, že by chtěla na trhu působit jako ve všech směrech nebo za každou cenu na každém produktu nejlevnější..
O to vytvořit si na trhu značku “nejlevnější” zkoušelo mnoho jiných firem a dnes už tu buď nejsou… A nebo od této obchodní strategie upustili…
Protože “být nejlevnější” způsobuje mnoho starostí…
Sice to k Vám rychle přitáhne velké množství zákazníků, kteří jdou po ceně…
Problém je však v tom, že tito zákazníci jsou nejméně stabilní a loajální a kdykoliv se objeví někdo jiný a nabídne ještě lepší cenu, okamžitě přejdou..
Což není moc dobrá skupina lidí, když se snažíte vytvořit skutečně stabilní podnikání, které Vás bude schopno dlouhodobě živit a dá Vám nadstandardní životní styl.
Navíc “být nejlevnější” přitahuje nejhorší vrstvu zákazníků, kteří mají větší tendenci si stěžovat na každou maličkost, jsou netrpěliví a často také nepříjemní…
Proto jsem rád, že Amway produkty nejsou nejlevnější, ale spíše volí cestu – neobyčejná kvalita za rozumnou cenu…
Jestliže byste nejdříve uvítali zaslat přesná cenová srovnání, pak mě
prosím kontaktujte zde – obratem Vám je emailem zašlu.
Můžete být jedním z dobrovolníků, nebo můžete být minimálně při tom…
Zvu Vás, abychom se na 20 minut setkali přes skype nebo přes FB messenger, kde vzájemně můžeme probrat svá očekávání a ukážu Vám jak v dnešní době toto podnikání buduji a jaké nástroje, které zjednodušují práci, používám a co vše to může znamenat pro Vás…
A v této fázi bych Vám chtěl doporučit – moc se na Amway podnikání nedívejte skrze Vaši bývalou zkušenost, kterou jste získali x let zpátky…
Jako vše – i Amway se rok co rok vyvíjí, stejně jako se vyvíjí přístup a strategie, kterým se Amway podnikání budují…
Navíc dnes o proti době před 5ti či 10ti lety, existuje celá řada nástrojů, které člověku, který své Amway podnikání buduje, usnadňují velmi zásadním způsobem práci při kvalifikaci potenciálních zákazníků nebo obchodních partnerů a tím zároveň čas, který je potřeba na budování Amway podnikání mít…
Když si vzájemně budeme sedět, můžeme spojit síly a vytvořit něco, co bude mít pozitivní vliv nejen na nás osobně, ale mnohem více na naše rodiny a budoucí generace, stejně jako celou ekonomiku a celkovou náladu lidí v České Republice (a pomůže například v době krize).
Uvědomuji si, že dnes je svět rychlejší a méně trpělivý, než když tomu bylo na začátku tohoto podnikání v roce 1959, nebo v 70-tých či 80-tých letech a nebo i v 90-tých létech, kdy Amway podnikání začalo fungovat v Česku a na Slovensku.
Jsem z generace, která nepoužívá jen prospektovací a prezentační metody, které se užívaly před 20-ti, 30-ti nebo dokonce před 50-ti lety.
Jsem součástí celosvětové organizace, která využívá dostupné moderní technologie, internet a nástroje, které nám umožňují budovat toto podnikání jednodušeji než kdykoliv dříve… Zároveň však ctíme principy a hodnoty, které k tomuto podnikání patří od samých počátků a které se osvědčily pro vybudování stabilního a trvalého podnikání. Všechno je zde přichystané, abyste mohli mít úspěch, pakliže je to něco, co hledáte…
Všechny tyto možnosti jsou jednak reálné a jednak dosažitelné pro kohokoliv, kdo se napojí na bezkonkurenční systém vzdělávání, které za tím podnikáním máme k dispozici a skrze který se vše budete schopni naučit…
Potřebujete se jen napojit na znalosti a dovednosti, které jsme získali od našich mentorů, kteří toto podnikání budují již více než 30 let a nebo naší vlastní zkušenost, díky které jsme byli schopni pár věcí skrze naše podnikání získat…
Tak například už jsme byli 2x na Eagle Cruise – jednou kolem břehů středozemního moře a podruhé kolem břehů Jaderského moře – ostatně mám tady pár videí, tak se na ně podívejte…
.Takové a podobné výjezdní plavby jsou dostupné pro každého, kdo se rozhodne a nechá si od nás pomoci…
Ve skutečnosti můžete na takové lodi být už v prvním roce Vašeho podnikání.
Můžete tak strávit pár dní v luxusu, u dobrého jídla a pití, cestovat a bavit se a můžete zažít něco, co většina lidí nezažije celý svůj život…
Ferrari jede rychle, doveze Vás kamkoliv chcete jet – kamkoliv kde jsou cesty…
Jenže když nemáte místo, kam chcete jet, nepotřebujete ani auto a nedělá žádný rozdíl, že máte auto, které je velmi výkonné – v takovém případě je to jen prostě krám, který Vám zabírá místo v garáži…
Amway podnikání Vám není k ničemu, pokud nemáte sen, ke kterému se chcete dostat…
Amway je dopravní prostředek. Nadupané auto – podobně jako Ferrari.
Je to fantastické podnikání, které Vás doveze z bodu A (tam, kde momentálně jste) do bodu B (tam kde se chcete dostat) – ať už bod B pro Vás znamená cokoliv…
Avšak do té doby, dokud jej nemáte, auto jako takové (Amway podnikání) je Vám k ničemu.
Váš sen nebo vizi, které chcete dosáhnout za Vás nevymyslíme.
To potřebujete mít a znát sami.
Protože nedává smysl budovat cokoliv, pokud nemáte žádnou touhu posunout se ve svém životě někam dále.
A to platí i pro budování Amway podnikání.
Protože s čímkoliv v životě člověk začíná, potřebuje nabrat určité znalosti a také si vypilovat určité dovednosti…
Je to podobné, jako když byste měli ono Ferrari.
Bez toho, abyste si jej nejprve vyzkoušeli řídit někde na silnici bez provozu nebo na otevřené ploše bez dalších aut a rovnou byste se bez tréninku vydali do ostrého provozu na ulici, je veliká šance, že nabouráte.
Můžete mít i svůj sen (bod B, kam chcete dojet), ale pokud neumíte řídit, stejně nedojedete tam, kam chcete.
A tak Vás hned od počátku napojím na vzdělávací systém, díky kterému se naučíte své Amway podnikání řídit správně, budu Vás osobně vést a mentorovat a postupně se společně k Vašemu snu dostaneme.
Pokud jste z nějakého důvodu v Amway dříve nezažili úspěch, pravděpodobně jste neměli nástroje, jaké dnes máme my, nebo jste neuměli správně řídit, nebo pro Vás jednoduše nebyla vhodná doba.
Dnes se mnoho věcí zjednodušilo, přesto však platí, že potřebujete mít sen a potřebujete se naučit dané podnikání ovládat – respektive naučit se používat správné nástroje, které jsou v dané chvíli vhodné.
Věřím, že to můžete zvládnout, protože upřímně – já nejsem ničím výjimečný…
A proto věřím tomu, že skrze tuto příležitost také můžete dosáhnout všech svých snů, které máte.
Několik názvů, které popisují identický obchodní systém… Jedno, zda-li mluvíme o Network Marketingu, Multi Level Marketingu (MLM) nebo Síťovém Marketingu…
1. RETAILING – většina lidí se účastní tohoto způsobu tím, že chodí nakupovat do supermarketů, hypermarketů, večerek nebo nakupuje na internetu. Obecně se to nazývá retailing.
2. DIRECT SALES (Přímý prodej) – jedná se o nákupy, kdy se zákazník setkává tváří v tvář s prodejcem – nejčastěji se takto prodává životní pojištění, zájezdy, auta, apod. Většina prodejů, které se uskuteční v B2B sektoru je přímý prodej. V tomto typu obchodu se zpravidla nedá vytvářet pasivní příjem.
3. MULTILEVEL MARKETING, NETWORK MARKETING – by neměl být zaměněn s předchozími 2-mi způsoby, protože je to něco zcela jiného – bohužel mezi běžnými lidmi k záměně často dochází, protože je v této oblasti poskytováno nedostatečné vzdělání a protože to z vnějšího pohledu vypadá podobně…
Faktem je, že dochází k přímé komunikaci se zákazníkem rovněž, ale nejde tak o vytvoření prodeje, jako spíše osobního vztahu, díky kterému bude zákazník nakupovat opakovaně a sám. V tomto typu podnikání se dá vytvořit reziduální pasivní příjem.
4. DIRECT MARKETING – se týká různých objednávek, které jsou realizovány přes poštu, telemarketing (někdo Vám volá a prodává po telefonu), reklamy v televizi (takové ty dlouhé úseky, kdy téměř vždy jdete na záchod nebo do ledničky 🙂 ) patří do této kategorie, kdy prodejce mluví na kameru a Vy objednáváte přes telefon…
5. ONLINE MARKETING – Tento termín pokrývá širokou různorodost metod, které napomáhájí k distribuci a prodeji produktů přes internet. Možná jste slyšeli některé z termínů – affiliate marketing, google adwords, PPC reklama, online eshopy, apod.
Většina lidí mylně předpokládá, že vstoupí-li do společnosti Network Marketingu, jejich hlavním úkolem je někomu něco prodat a nic jiného v tomto podnikání není a lidé, kteří jej dělají, jsou motivovaní pouze penězi…
Pravdou však je, že Network Marketing je spíše o vytvoření loajální komunity a uživatelské (spotřební, odběratelské)organizace, báze nebo sítě (chcete-li) než o prodeji samotném…
A toho opakovaného pasivního příjmu se skrze Amway podnikání dá dosáhnout a navíc můžete dojít k naplnění mnoha dalších věcí – nejen čiště finanční potřeby…
Můžete také například naplnit svou:
Vytvořením komunity loajálních uživatelů, kteří nakupují na jednom místě produkty, které mají rádi, generuje pasivní příjem pro toho, kdo tuto spotřební síť loajálních uživatelů vytvořil…
Spotřební síť totiž generuje opakované výsledky na měsíční bázi a je to způsob,
jak i Vy můžete získat svou vlastní svobodu nebo Život bez hranic…
Pokud byste se nejdříve chtěli setkat a prokomunikovat možnosti, kontaktujte mě.
Je to 80-ti léty prověřený a funkční obchodní model, který vytváří SVOBODU, stejně jako profese, kdy jednotlivec bez zkušeností, kontaktů a minimem či dokonce žádným kapitálem, může s trochou odvahy, touhou a odhodláním ve svém srdci dosáhnout a žít své sny…
Jednoduše proto, že Amway nebyla první společnost, která začala obchodní model multilevel marketing (network marketing) používat… Ve skutečnosti to byla společnost Nutrilite, která byla první společnost na světě, která v roce 1939 tento obchodní model začala užívat, zpopularizovala ho.
Ve skutečnosti Rich DeVos a Jay Van Andel byli dříve před tím, než založili Amway, distributoři vitaminovch doplňků stravy Nutrilite – dařilo se jim velmi dobře, ale nastaly určité problémy na straně výroby a tak se rozhodli, že založí svou vlastní společnost.
To byla Amway. A Amway podnikání bylo nakonec tak úspěšné, že koupili značku Nutrilite…
Takže proto mluvím o 80ti leté historii – a do dnešních dní si celé odvětví tohoto oboru podnikání vede velmi dobře a každoročně roste…
Podívejte se na tyto infografiky…
Pokud byste se nejdříve chtěli setkat a prokomunikovat možnosti, kontaktujte mě.
V roce 2014 celosvětový obrat MLM podnikání přesáhl 182 miliard dolarů – což je 4,3 biliónů CZK. A ve stejném roce se tímto podnikáním zabývalo téměř 100 miliónů lidí po celém světě.
Věděli jste, že Network Marketing společnosti se jen v roce 2013 celkově rozdělily o 71 miliard z těchto 178 miliard dolarů?
To znamená, že zhruba 40% obratu (vydělaných peněz) teče zpět k lidem, kteří mají své MLM podnikání…
O kolik se s Vámi rozdělila Vaše vlastní společnost, pro kterou pracujete nebo u ní nakupujete?
Pravděpodobně ne o mnoho…
Jen pro srovnání obrat samotné České Republiky ve stejném roce 2013 byl 4 077 000 000 000 CZK. Ano, Network Marketing je obrovský obor.
V podstatě dělá větší obrat za rok než celá Česká Republika.
Poslední statistiku mám z roku 2014 a činí necelých 100 Miliónů distributorů celosvětově…
[tj. asi 1,5 procenta světové populace]
Každý TÝDEN celosvětově nastartuje své MLM podnikání přes 150000 lidí…
Pokud vezmeme v úvahu, že je na světě 7 miliard lidí, tak je to 0,1% lidí, kteří si ročně pořídí své Network Marketing podnikání…
V České republice je v MLM aktivně zapojených přes 250 000 lidí. Zhruba 3/4 distributorů jsou ženy.
Z oficiálních finančních výsledků Asociace osobního prodeje (AOP) za rok 2010 dále vyplývá, že tržby všech šesti členů Asociace dosáhly v roce 2010 necelých 4 mld. Kč.
Pokud byste se nejdříve chtěli setkat a prokomunikovat možnosti, kontaktujte mě.
Takže i Amway samotná je větší než Hollywoodský filmový průmysl, kde se točí veškeré trháky, na které chodí milióny lidí po celém světě a pravděpodobně většina firem, které běžně znáte…
Pokud byste se nejdříve chtěli setkat a prokomunikovat možnosti, kontaktujte mě.
Pokud používáte některý z novějších modelů telefonů od společností Samsung, Nokia, HTC, Blackberry, LG, Motorola nebo Sony, pak možná používáte i indukční nabíječku.
V tom případě používáte pro bezdrátové nabíjení tzv. technologii Qi postavenou na základech patentované technologie eCoupled.
Co možná ale nevíte, je, že technologie eCoupled byla původně vyvinuta a je dodnes využívána k bezdrátovému napájení UV lampy, která je součástí systému na úpravu pitné vody eSpring, a tuto značku vlastní Amway.
Distributoři Amway a jejich zákazníci, kteří vlastní eSpring, tedy patřili mezi první na světě, kdo tuto technologii začali denně používat ve svých domácnostech! ?
V roce 2006 mateřská společnost Amway, firma Alticor, založila firmu Fulton Innovation s cílem dále vyvíjet a licencovat technologii eCoupled.
Fulton Innovation se v roce 2008 stala zakládajícím členem Wireless Power Consortium a v červnu 2010 pomohla definovat standard Qi, který vychází právě z technologie eCoupled.
Protože ale primární zaměření společnosti Alticor/Amway je nabízení obchodní příležitosti v oboru zdraví, wellness, krása a péče o domácnost, rozhodla se společnost Alticor v říjnu 2012, že technologii eCoupled nabídne i jiným výrobcům, aby umožnila její rychlejší prosazení u elektroniky, kde samozřejmě nachází větší využití.
V březnu 2015 společnost Fulton Innovation oznámila zpřístupnění portfolia více než 700 patentů (udělených a čekajících na udělení) dalším firmám. Díky tomu může dnes technologii bezdrátového napájení využívat prakticky kdokoliv.
Občas se lidé ptají, kde je rozdíl mezi Amway a jinými firmami přímého prodeje. Jeden z těch rozdílů spočívá právě v tom, že Amway nabízí vysoce kvalitní produkty podložené vlastním výzkumem a vývojem.
Technologie eCoupled je jedním z mnoha případů, kdy Amway předběhla dobu.
Až si tedy budete nabíjet telefon nebo tablet indukční nabíječkou, vzpomeňte si, že to všechno začalo v roce 1998, kdy Amway poprvé představila eSpring s bezdrátově napájenou UV lampou.
Jedním z důvodů, proč kupovat výrobky Amway, tedy může být i fakt, že svými penězi podporujete vývoj pokrokových technologií…
Pokud byste se nejdříve chtěli setkat a prokomunikovat možnosti, kontaktujte mě.
Oceňuji Vaši trpělivost dočíst tento článek až na samý konec.
Doufám, že se mi v článku podařilo odpovědět na všechny možné otázky, které Vás snad kolem Amway produktů nebo Amway podnikání a příležitosti mohou napadat.
Pokud nikoliv, neváhejte mě kontaktovat.
Jestliže Vám mohu být jakkoliv nápomocný k dosažení Vašich snů, rád se s Vámi setkám a pomohu Vám…
Minimálně tak, že Vás mohu napojit na zajímavý vzdělávací systém, nebo naší mentoringovou skupinu (když se kvalifikujete).
Jestliže se rozhodujete o tom, začít své vlastní podnikání Amway, přeji Vám šťastné a dobré rozhodnutí.
Otázkou podle mého není, jestli vůbec začít…
Otázkou je, jak začít a s kým, protože jako cokoliv jiného – i toto podnikání je o lidech, se kterými ho budujete…
Protože věřím, že když kolem sebe budete fajn lidi, kteří to myslí vážně a chovají se seriózně, využívají nejmodernější technologie a přístupy, pak se Vám s tímto podnikáním bude skvěle dařit.
... a Odstartujte svůj vlastní Život
bez Hranic & omezení s pomocí
těchto 7mi Tajných Kroků...