Škola Infopodnikání pro Autory Zivotbezhranic.cz

 

Škola Infopodnikání, Díl 1.

Jak profesionálně vytvořit Profil Autora a co Vám to přinese?

 

Nebo se přihlaste do svého Publikačního Centra & Publikujte Nový Článek…

infopodnikání, autor, průvodce, expert

 

Vítáme Vás v prvním díle Školy Infopodnikání pro Autory, Průvodce a Experty…

 

Vítáme Vás v jedinečném vzdělávacím programu, kde Vás naučíme jak můžete publikací na Zivotbezhranic.cz vydělat peníze jako autoři, a to jednodušším způsobem, než jste si kdy mysleli, že je možné…

Ptáte se: Jak to lze udělat? 

Lze to tak, že využijete svých znalostí, zkušeností a osobního know how, které jste doposud nasbírali a transformujete tuto Vaši znalostní bázi do článků / videí, které pro Vás budou generovat:

  • Příznivce a fanoušky, kteří Vás následují a jsou ochotni časem od Vás nakoupit poskytovaný produkt / službu,
  • postupně proměníte v horlivé zájemce o Vaše produkty / služby,
  • což vytvoří Váš pravidelný příjem…

 

Jen si to představte:

Jak by vypadal Váš život, když Vám řeknu, že ode dneška v průběhů pár týdnů budete schopni k tomu, co již dnes vyděláváte, přidat extra 2, 3 či 8.000 korun (nebo i více) měsíčně…

 

  • Co by se ve Vašem životě změnilo?
  • Co byste nemuseli dělat?
  • Co byste naopak mohli dělat?

..

Jste nadšeni? Skvěle. Pojďme tedy na to.

 

Jaké jsou počáteční předpoklady pro to, abyste mohli získat publikováním jako Autor přivýdělek 2,3 či 8.000 korun měsíčně (či více) navíc?

 

  • Musíte být ochotni a schopni vytvořit alespoň 2 články nebo videopříspěvky měsíčně.
  • Musíte konzistentně a vytrvale tuto aktivitu podstupovat minimálně rok.
  • Musíte se neustále vzdělávat v oblasti, kterou jste si zvolili a ve které se chcete stát odborníkem / autoritou.
  • Bezpodmínečně musíte aplikovat rady uvedené v tomto vzdělávacím programu ve své pracovní každodenní rutině.

 

Náš systém nefunguje, pokud nepracujete VY.

Neočekávejte prosím, že publikujete jeden příspěvek a najednou získáte nový finanční příjem, nebo že se stanete boháčem…

Je nezbytné dodržovat pravidelnou publikaci a další požadavky, o které se s Vámi budeme sdílet v tomto vzdělávacím programu…

Jestliže se v těchto předpokladech potkáváme, pak budete vydělávat 5-10.000 korun měsíčně navíc k tomu, co vyděláváte v tuto chvíli – a možná i více, když budete šikovní a když budete publikovat o tom, co lidi skutečně zajímá a je jim přínosem.

Pokud nejste ochotni akceptovat tyto 4 jednoduché předpoklady, prosím přestaňte číst, protože bez úsilí to prostě nepůjde.

Jestliže jste s výše uvedeným srozuměni, pokračujte prosím dále…

 

Jak vytvořit atraktivní profil autora?

Prvním krokem, který učiníme v dnešní lekci, je příprava Vašeho profilu autora.

Váš profil je Vaší vizitkou a prvním místem, kam se čtenáři podívají, pokud je zaujmete svým článkem. Je proto ve Vašem nejvyšším zájmu udělat na ně co nejlepší první dojem.

 

1.   Fotografie

Profily s fotografií jsou několikanásobně navštěvovanější a přitažlivější než ty, které žádnou fotografii nemají, nebo mají, ale ta není dostatečně reprezentativní. Pokud Vám čtenáři nemohou pohlédnout do tváře, ztrácíte jejich důvěru.

 

Jak má fotografie vypadat?

Těchto pár bodů bude dobrým vodítkem…

  • Čtverec cca 350×350 pixelů
  • Barevná
  • Formát jpg nebo png
  • Přímý pohled do kamery, úsměv
  • Neutrální pozadí

 

Takto ne:

portret_spatne_1 portret_spatne_2 

Takto ano:

portret_spravne_1 

 

2.   Biografie

Představte se svým čtenářům. Demonstrujte jím svou odbornost. Nebojte prodat sama sebe, článek samotný to za Vás neudělá a stejně tak to nemůžeme udělat ani my… Postarejte se o to, že se s Vámi lidé budou chtít propojit.

Jasně a stručně sdělte, kdo jste, za čím stojíte, co je pro Vás důležité a čím se zabýváte a jakým způsobem jste jim schopni pomoci a posloužit, aby se čtenář mohl rozhodnout, zda Vás kontaktovat.

 

Na co rozhodně nezapomínat?

  • Sdělte, co děláte. Slovy Alberta Einsteina: Pokud něco nedokážete jednoduše vysvětlit, ještě jste to dostatečně nepochopili.
  • Dosažené kvalifikace, délka zkušenosti, množství zákazníků,… – pokud publikujete v oblasti své profese, připojte objektivně změřitelnou veličinu, která prokazuje, že jste obstáli na trhu. Ale nechlubte se.
  • Vydané knihy, články v tištěných periodikách (popř. jinde na internetu; zvláště odborné), poskytnuté rozhovory apod.
  • Kontakt: Rozhodněte se, zda chcete vést čtenáře na své stránky nebo zda je chcete získávat pomocí svého profilu na Životě bez hranic. Uvědomte si, že každá akce, kterou musí čtenář vykonat navíc, snižuje pravděpodobnost jeho konverze v zákazníka. Proto pokud nemáte vlastní dokonalé webové stránky, je lepším řešením využít k prezentaci Váš profil na Zivotbezhranic.cz.

 

Takto ne:

medailon_spatne

 

Proč ne?

Autorka je jistě odborníkem, nicméně mohla by svou odbornost více projevit. Nedává čtenáři žádná vodítka, jak má postupovat. Jaký konkrétní užitek může čtenář mít z toho, že tuto autorku osloví ke spolupráci? Navíc zcela chybí kontakt a výzva k akci, tedy něco takového jako:

“Jestliže chcete získat ZDARMA 14-ti denní program na míru, který Vám pomůže cítit se skvěle, kontaktujte mě www.adresa.cz”

Tím by autorka získala tzv. prospekta, člověka, který se zajímá o to, co nabízí, začala by komunikace a autorka by sice byla nucena dát něco zdarma, ale měla by tak možnost daného člověka poznat a postupně ho přivést k placeným službám…

 

Takto ano:

medailon_spravne

 

3.   Výzva k akci

Každý z Vašich publikovaných příspěvků obsahuje v patičce tzv. “výzvu k akci”.

V internetovém i jiném podnikání platí, že nic se nestane, pokud Vy neuděláte první krok. Pokud mají Vaši čtenáři udělat další krok k tomu, aby se stali Vašimi zákazníky, musíte je nejprve požádat. K tomu slouží výzva k akci.

 

Jak má vypadat?

  • Vztažená k Vaší odbornosti a tomu, co konkrétně prostřednictvím ZBH hodláte propagovat. (Pozn. výzvu k akci je možné modifikovat u konkrétních příspěvků a článků – uvidíte v jedné z příštích lekcí.)
  • Pozitivně laděná. Nenátlaková, ale přímá – oslovujte své čtenáře přímo.
  • Lákavá – demonstrujete, že Vaše know-how je mnohem hlubší, než to, co se čtenář dověděl v článku.
  • Musí obsahovat odkaz, na nějž má čtenář kliknout, nebo Váš kontakt.
  • Může / nemusí obsahovat obrázek.

 

Takto ne:

 

 

Proč ne?

Tento text není výzvou k akci, hodí se spíše do medailonku. Autor nevyužívá Zivotbezhranic.cz k tomu, aby přivedl více zákazníků do eshopu s náplněmi do tiskáren – pro čtenáře tedy jde o zcela zbytečnou informaci.

Není zde pokyn pro čtenáře, co má dělat. V důsledku toho jich jen minimum bude pokračovat na osobní web autora, neboť není jasné, proč by to měli dělat a co tam na ně čeká.

 

Takto ano:

 

 

Nyní tedy přejděte ke svému profilu autora a vytvořte z něj svoji dokonalou vizitku!

 

Uvidíme se v příštím díle, kde se naučíte, jak napsat kvalitní článek, který Vám do emailu dorazí v příštích pár dnech!

 

S přáním skvělých dnů

Robert Slovák

Zivotbezhranic.cz

 

01_Jak Správně & Profesionálně Vytvořit Profil Autora na Zivotbezhranic.cz? Prosinec 9, 2016