Ženy a stres: věčný boj

Většina žen je velmi schopných…

Naše kultura tvrdí, že to umíme: dobře se vzdělat, umět navázat konverzaci, být krásná, vdát se, mít děti, udržet si velikost 36, budovat kariéru, starat se o dům, být rodinným řidičem a matkou.

A ještě ke všemu to všechno musíme dělat dobře…a často v ten samý den.

I když už jsou děti odrostlé, úkoly zůstávají v podstatě stejné.

Všichni předpokládají, že budeme žít život přeplněný a příliš rušný, aby ho jeden v pohodě zvládl.

Zdá se, že stres u žen způsobuje potřebu vytvořit „hnízdo“.

Toto nutkání je jako hnízdění, protože dáváme přednost rození a soustředíme se na ohromné nutkání vytvářet komfort.

Potřebujeme se starat o druhé

Jsme od přírody ošetřovatelky, takže snižujeme náš stres tím, že se staráme o ostatní.

Tento zvyk se může stát hlavou 22, protože se můžeme ocitnout v pasti mezi komfortem a potřebou vytvářet komfort ostatním.

Rozdáváme se tak dlouho, až nám nic nezbývá, a pak se divíme, proč se cítíme vyčerpané, zmatené, vyčerpané, úzkostlivé a nemocné.

Pamatuji si, jak jsem seděla a povídala si se svými kamarádkami, když jsme byly mladé manželky.

Jedna z nás byla matka dvou předškolních dětí, zaměstnaná a vdaná za úředníka.

Její manžel pracoval dlouhé vyčerpávající hodiny a ona byla odkázána na žonglování mezi její prací, rodičovstvím a udržováním domu.

Se slzami na krajíčku vyprávěla o svém dnu začínajícím ještě před úsvitem, jejím hlubokém fyzickém vyčerpání a potřebě, aby byla podporující a milující žena. Říkala:

„Můj manžel nechápe, proč potřebuji jeho podporu nebo, že se potřebuji natáhnout, abych byla připravená na romantický večer.“

Tomu rozumím a vsadím se, že vy také!

Některé z nás se stanou tak zaměstnané a zproštěné citů, že ani nepoznáme, že se cítíme úzkostlivě nebo naštvaně.

Řídíme se autopilotem a naše těla jsem v letu nebo boji a připraveno na všechno, co se děje kolem.

Zůstáváme v letu nebo boji po dny či týdny, protože máme spoustu věcí k udělání, a tak málo času na to, abychom je

udělaly.

Cítíme stres, ale jeho příčiny jsou rozdílné

Určitá dávka stresu je přirozenou součástí života, ale může se také vymknout kontrole.

Zde jsou některé výsledky dlouhodobého a neřešeného stresu:

  • Nepravidelné a/nebo bolestivé periody, problémy s otěhotněním, ztráta chuti na sex
  • Bolest zad, krku a hlavy
  • Problémy se spánkem – neklid, nespavost, chronická únava
  • Oslabený imunitní systém, zhoršení artritidy
  • Problémy s dýcháním včetně astmatických záchvatů
  • Změny nálad, výbuchy hněvu, paranoia, deprese a izolace
  • Problémy s trávením – podrážděná střeva, zácpa, průjem, nadýmání
  • Poruchy stravování, užívání drog a závislosti
  • Úzkostlivost nebo panické záchvaty s poruchou dýchání, bušení srdce, závratě, návaly horka.
  • Nemoci srdce a vysoký krevní tlak

Pokud se bojíte stresu a některé z výše uvedených věcí se vám zdají povědomé, seberte odvahu.

Jsou způsoby, jak se opět zmocnit svého života a zdraví.

Zde je několik efektivních odbourávačů stresu.

1. Uvědomte si, že vždy máte možnosti

Uvědomit si, že máme schopnost zredukovat stres. Vždy ale existují alternativní řešení. Máme právo říci ano nebo ne. Máme právo být šťastné, právo změnit naši mysl nebo vytvořit pozitivní sebepodporující rozhodnutí.

2. Podpořte produkce endorfinu ve vašem těle

Endorfiny zlepší vaši náladu a smysl celkového dobrého pocitu a redukuje naše vnímání bolesti. Nemusíme běžet pět mil, abychom dosáhli běžeckého výkonu. Endorfiny se uvolňují hlubokým dýcháním, smíchem, kořeněným jídlem nebo čokoládou, a jsou zodpovědné za naše sexuální vyvrcholení.

3. Prožijte hezký čas s kamarádkami

Výzkumy ukazují, že ženy snižují svůj stres tím, že udržují vztahy s kamarádkami. S našimi přáteli můžeme mluvit na rovinu, sdílet s nimi problémy, naděje a sny. Kamarádky se povzbuzují, podporují, umožňují pocit intimity, který je v našem životě důležitý a zvyšuje náš pocit sebeúcty poskytováním pocitu, že někam patříme.

4. Přijměte myšlení hojnosti

Vidíme naši sklenici jako napůl plnou, náš život jako vyvíjející se proces, naše záměry jako krok kupředu, a naše výzvy jako učitele. Myšlení hojnosti nás udržuje na pozitivním místě. Čekání v samoobsluze poskytuje čas na plánování večeře. Zácpa na silnici nám dává čas na dechová cvičení. Spálený hrnec nám umožňuje odměnit děti pizzou. S myšlením hojnosti je vždy dost všeho pro všechny.

5. Travte každý den nějaký čas o samotě

Trávení času o samotě při meditaci a přemítání je „škola vnitřního vědomí“. Učíme se, co nás dělá šťastnými a uchopíme naše osobní zásady a hodnoty. Začneme rozumět lidem, místem a věcem, které vytvářejí naši vnitřní radost a konflikty. Naučíme se rozeznávat a přijmout naši vnitřní moudrost a používat ji v každodenním životě.

6. Dělejte práci, které je pro vás jako hobby, za které dostanete zaplaceno

Vyberte si práci jako prostředek ke zdraví a dobrému bytí. Nemusíme mít vysokoškolské vzdělání, abychom toho dosáhly. Vyberte si práci nebo kariéru, která vám oplácí emočně, psychicky i duchovně.

7. Naučte se zůstat u pohledu „celého člověka“

Jsme mysl, tělo, duch, osobnost, srdce a emoce. Jsme kreativní a silní. Každý z nás nese odpověď na každý problém, protože jsme vytvořeni se schopností zůstat zdraví a v dobrém stavu. Jsme celí lidé a žijeme z toho nejvyššího, když respektujeme tuto celistvost.

8. Vyhledejte profesionální pomoc, pokud ji potřebujete

Většina z nás se vzdává starosti o sebe sama, aby se postarala o děti, rodiče, partnery, přátele a naše komunity. Nebojte se prozkoumat vaše možnosti. Profesionálové pracují pro vás, takže se ptejte. Sežeňte několik konzultací předtím, než si vyberete konzultanta, doktora nebo zubaře, kteří odpovídají vašim potřebám. Jste sám sobě nejlepším advokátem.

9. Zkuste uzdravující aktivity

Jóga a bojové sporty nás fyzicky protahují a podporují vyšší úrovně sebe-přijetí. Jóga nám může pomoct zvládnout úzkost a deprese. Tai-či je skvělý způsob, jak se jednotlivci vyrovnávají s post-traumatickým stresem.

10. Energetická psychologie a energetická medicína

Energetická medicína a energetické metodologie jako Hřejivý Dotyk vylepšily kvalitu života milionů lidí po celém světě. Pomáhají s chronickými tělesnými, emocionálními a duchovními problémy tím, že zlepší spánek, pozitivním přístupem, sebevědomí a osobní výkonnost.

Rozšiřte Informace sdílené v článku: Zanechte Komentář...

Napsat komentář