podnikání, garance, garancemi, podnikat, podnikatel

 

rovnováhu

 

Výhoda #6: Podnikání s Garancemi…

Lidé jsou dnes zvyklí na kvalitu. Kvalita je neodmyslitelným standardem, nutností.

Jestliže chcete  v podnikání uspívat i s dlouhodobého hlediska (což jak jsme se již dříve bavili, vytrvalost je nezbytná přísada úspěchu), je potřeba mít kvalitu na zřeteli.

Protože kvalita produktů/služeb je faktor, který pomáhá udržet spokojené zákazníky, kteří se opakovaně vracejí a opakovaně nakupují Vaše produkty a služby, ale jsou také rovněž ochotni Vaše podnikání doporučit dále a navýšit obrat Vašeho podnikání..

A navíc…

 

Vracejí se zákazník, je ten nejlepší zákazník, protože už nemusíte vynaložit žádné extra náklady k tomu, abyste jej přesvěčili a získali pro svůj produkt nebo službu.

 

Lidé jsou dnes zvyklí nakupovat s garancemi…

Pakliže nemáte garance, potom se zpravidla Váš prodej a nákup zákazníka buď vůbec neuskuteční, nebo je nutné jej uskutečnit za podstatně nižší cenu, než je ve skutečnosti možné – a to přece nechceme, jak jsme se bavili v díle o vysokém profitu.

Jedno z pravidel úspěšných podnikání, které své zákazníky obsluhují celá léta, je to, že za své produkty či služby stoprocentně ručí.

Z toho důvodu, když i Vy vybíráte svého dodavatele pro své podnikání, ujistěte se, že i on si stojí a nese odpovědnost za veškeré garance, které proklamuje a je připraven k okamžitému jednání (výměně zboží nebo vrácení peněz) při jakékoliv nespokojenosti Vašeho zákazníka.

Měli byste se vyhnout dodavatelům, kterým je očividně dostatečně jedno, jak rychle je chyba napravena a Váš zákazník je nucen čekat neúměrně dlouho na vyřízení dotazu nebo nespokojenosti.

Takový dodavatel se na svůj business dívá krátkodobě a je lepší jej ihned opustit a najít si lepšího, protože Vaši zákazníci, to je Váš zlatý důl a Vaše živobytí – měli byste se postarat o to, aby o ně bylo pečováno jak nejlépe je možné…

 

Jaké Garance by se tedy zákazníkovi měly poskytovat?

Pokud se budeme bavit o spotřebním zboží, na kterém se velmi dobře realizuje opakovaný prodej – jaké záruky na dodávané produkty Vaší dodavatelé nabízejí?

Je důležité si uvědomit, že na spotřební zboží se nevztahuje automatická 2 letá záruka, jako je tomu u jiných druhů zboží – prostě proto, že se jedná o spotřební zboží, přesto to, co nařizuje stát, nemusí být bernou mincí pro excelentního dodavatele, který může jít dále za to, co jsou minimální požadavky státu…

Položte si proto prosím tyto otázky…

  • Poskytují Vaší dodavatelé pro Vaše zákazníky garanci 100% spokojenosti?
  • Co by se stalo, pokud by Vašim zákazníkům produkty nebo služby z nějakého důvodu nevyhovovaly (ať už jde o důvody objektivní nebo pouze subjektivní)?
  • Mohou Vaši zákazníci žádat své peníze zpět (plnou cenu) bez toho, aniž by museli udávat své důvody a prokazovat? A to i v případě, že je zboží použito?!?
  • Jak dlouho tato garance platí? Mají Vaši zákazníci možnost zboží zkoušet po dobu alespoň tří měsíců? Což je dostatečně dlouhá doba proto, aby produkt mohli vyzkoušet v různých režimech/situacích?
  • Existuje pro Vaše zákazníky nějaká možnost, aby produkty nebo služby nezávazně vyzkoušeli, aby si mohli udělat svůj vlastní obrázek a vklidu se rozhodnout, zda je tento druh produktu nebo služby to, co skutečně bude řešit jejich potřeby a nebo nezávazně zjistí, že se mají podívat jinam?
  • Existuje možnost, že když Vám zákazníci své objednané zboží vrátí, tak jej přijmete, vrátíte jim jejich peníze a pak se můžete bez obav a problému obrátit na svého dodavatele a ten si od Vás zboží převezme a vrátí Vám peníze, které jste předtím dali svému zákazníkovi? Tedy jediný kdo nese riziko a odpovědnost je dodavatel, který zboží vyrobil? Nejste tedy tratní Vy a Vaše podnikání?

Ne každý dodavatel poskytuje takto velkorysé garance automaticky…

Prověřte si možnosti, které Vaší potenciální nebo současní dodavatelé poskytují a zlepšete rovněž poskytované garance svým zákazníkům…

 

Garancemi pro Vaše zákazníky to jistě nekončí…

Garance pro Vaše zákazníky, to je pouze jedna část této rovnice… Na druhou stranu jste tu Vy a Vaše podnikání… 

Máte Vy ve svém podnikání jakékoliv garance?

To je skoro protimluv – podnikání a garance… 

Na druhou stranu existují podnikatelské platformy, které takové možnosti nabízejí – když na nich postavíte své vlastní podnikání, tak Vám poskytují určité garance, které jsou pro běžné podnikatalé, kteří staví své podnikání na “zelené louce”, sami a na koleni, nemyslitelné… 

Garance jako například… 

  • 100% Garance 3 měsíce na vlastní nákup produktů a služeb, které stejně někde potřebujete nakoupit, tak proč ne skrze své vlastní podnikání… 
  • 100% Garance 6 měsíců na počáteční investici s možností vyzkoušet si, jak podnikání na podnikatelské platformě funguje a zda-li je to něco pro Vás osobně…

V obou případech výše uvedených garancí platí, že pokud byste snad nebyli z jakéhokoliv důvodu spokojeni, nic se neděje a spolupráce se prostě jednoduše přeruší a vše je Vám vráceno. 

No řekněte – není to skvělé, excelentní a extra gentlemanské? 

Ano, je. A je to fér… 

Opravdové Podnikání bez rizika…

 

To je šestá výhoda, kterou má Podnikatelská Platforma pro 21. století…

Online Business, který stojí na pevných základech oboru Network Marketing, kdy vlastníte svou licenci pro provoz a zároveň se tak dostáváte k ověřenému know how, udělá obrovský rozdíl v životě Vašem, stejně jako v životech Vašich blízkých.

 

 

Těšte se na další díl!

Jestliže nemáte přístup ke všem dílům kurzu Podnikatelská Platforma pro 21.století:
15 Výhod PROČ Vlastnit Online Business, registrujte se.

 
 
 

Podnikatelská Platforma pro 21. století – DÍL7: Podnikání jež Poskytuje Garance… Leden 3, 2018