Škola Infopodnikání pro Autory Zivotbezhranic.cz

 

Škola Infopodnikání, Díl 4.

Affiliate Marketing: Pokročilá propagace pro Autory, Průvodce a Experty…

 

Nebo se přihlaste do svého Publikačního Centra &Publikujte Nový Článek…

infopodnikání, autor, průvodce, expert

 

Vítáme Vás v dalším díle Školy Infopodnikání pro Autory, Průvodce a Experty…

 

V minulém dílu naší školy infopodnikání jste se seznámili s Affiliate marketingem, který je tou nejjednodušší cestou k získání příjmu pomocí publikace na ZivotBezHranic.cz.

  • Nyní už byste měli být registrovaní do našeho affiliate programu a
  • měli byste mít svůj unikátní affiliate odkaz, díky němuž můžete vytvářet extra příjem v řádu několika tisíc měsíčně a více.

V dnešní lekci Vám ukážeme, kde všude můžete jako affiliate partner propagovat své podnikání a affiliate linky, aby Vám generoval co nejvíce příjmů.

PS: Nemáte přístup k vzdělávacímu programu? Registrujte se zde.
 

Pokročilá affiliate propagace pro Autory, Průvodce a Experty…

Nejdříve se zamysleme nad tím, jaká je Vaše představa výdělku, který z propagační činnosti chcete získat.

Pro začátek to třeba může být nějaké dva či tři tisíce Kč měsíčně…

Pokud však myslíte své internetové podnikání vážně, bavíme se o částkách v desítkách tisíc Kč měsíčně.

To je hladina, na kterou můžete směle pomýšlet, pokud se budete řídit radami naší Školy Infopodnikání, a podstoupíte soustavnou, vytrvalou a konzistentní aktivitu.

 

Jaké všechny marketingové kanály tedy využít k propagaci?

1. Profil autora na Zivotbezhranic.cz

Je nezbytné, abyste jako affiliate partner Života bez hranic měli silnou internetovou přítomnost.

To nejlepší, co pro sebe můžete udělat, je zdokonalit svůj profil autora na ZBH, zejména pak sekci „Výzva k akci“.

Podívejte se do první lekce naší školy infopodnikání a znovu se přesvědčete, že jste v této části odvedli skutečně dobrou práci.

Jak může vypadat vzorová výzva k akci na profilu autora ZBH?

 

 

2. Další internetové profily na sociálních sítích…

Pravděpodobně používáte k práci a zábavě sociální sítě. Máte profil na Facebooku, využíváte Twitter, možná jste si našli práci přes LinkedIn.

Všechny tyto kanály, kde nějakým způsobem oslovujete své okolí, mohou sloužit k vytvoření dodatečného příjmu.

Myslíte, že Vaši přátelé nebudou rádi, když se na Vašem facebookovém profilu dozvědí o článku, který jste napsali?

Věřte tomu, že budete předmětem jejich obdivu!

Známé a obdivované firmy, stejně jako drobní podnikatelé a lokální firmy mají na facebooku své stránky, kde propagují své služby, tak i Vy se můžete v kruhu svých přátel pochlubit svými příspěvky na Zivotbezhranic.cz!

 

Jaké sociální sítě tedy využívat?

  • Facebook – nejrozšířenější sociální síť v Česku, kterou využívá více než polovina obyvatel ČR. Zde pravidelně publikujte odkazy na své články, které jste na ZBH zveřejnili. Pokud máte rádi inspirativní a motivační fotografie, nezapomeňte i k nim připojit svůj osobní affiliate odkaz!
  • Twitter – také velmi známá, ale méně oblíbená než facebook. Nicméně Vám pomůže získat „followers“, kteří sledují Vaše příspěvky (typicky právě odkazy na zajímavé články na webu, které byste doporučili k přečtení).
  • LinkedIn – sociální síť, která je používána zejména profesionály ve službách s vysokou přidanou hodnotou. Najdete tu celou řadu lidí, kteří jsou velmi perspektivními zákazníky, neboť (1) mají zájem o osobní rozvoj a (2) mají peníze.
  • Youtube – dnes je doba video revoluce, google ve svém vyhledávání upřednostňuje videa na relevantní témata, a tak se můžete dostat efektivně na první stránky vyhledávání a skrze své video propagovata affiliate produkt – natočte tedy video, či si připravte prezentaci a tu nahrajte a nahrajte ji na youtube a můžete se vsadit, že Vás odměna nemine.
  • Google plus – opět služba google a je to způsob, jak své články a affiliate odkazy zviditelnit ve vyhledávání samotného google – největšího vyhledávače na světě a v ČR.
  • Pinterest – zajímavá služba, kde prim hrají především obrázky – když budete sdílet nějaké zajímavé, které budou přitahovat pozornost a přiložíte odkaz na svůj článek nebo rovnou affiliate odkaz na prodejní stránku, získáte další návštěvnost. 
 

Výše uvedené sociální sítě nejsou samozřejmě jediné, které můžete použít, existuje mnoho dalších… 

Na druhou stranu vybrané jsou nejoblíbenější a tím i největší, navíc používají standardy propagace, které Vám pomohou k propagaci Vašeho vlastního podnikání velmi úspěšně.
 

Tyto služby byste měli využívat pro propagaci svého affiliate podnikání, a to:

  • Uvedením svého affiliate odkazu ve svém profilu na dané síti
  • Pravidelnou publikací zajímavého obsahu (vlastních/převzatých článků a videí)

 

Jak může vypadat příspěvek na facebooku optimalizovaný k šíření marketingového sdělení:

 


 

Extra tip: Projděte si také tento článek, který Vám s propagací na sociálních sítích pomůže

 

3. Email a podpis v něm

Za týden pošlete řadu emailů. Někdo jen pár, někdo jiný dokonce několik desítek.

Fakt je, že jeden každý takový email se může stát hybatelem nákupního rozhodnutí jeho příjemce.

Co potřebujete, je využít funkci automatického podpisu, který nabízí každé emailový klient (outlook, thunderbird) stejně jako online emailové služby (gmail, seznam, atd.).

A takto například vypadá emailový podpis, který v sobě nese potřebné odkazy:

 

 

4. Další užitečné marketingové kanály, které můžete použít pro propagaci a zvýšení svých příjmů z affiliate marketingu…

Projděte si následující články, které Vám dají další vhled, do celé problematiky a pomohou Vám efektivněji propagovat Váš affiliate link a vydělávat více…

..

Na co si potřebujete dát pozor při své propagaci, aby fungovala?

1. Musíte být konzistentní – úspěch není výsledkem jednoho pokusu, ale procesu

Jeden napsaný článek nebude mít až tak velký dopad, stejně jako jednou vložený odkaz na sociální sítě.

Takové nahodilé kroky nepozvednou kvalitu života Vašich čtenářů a ani stav Vašeho finančního konta.

To, co obě strany potřebují, je konzistentní vytrvalá akce, kterou budete podstupovat…

Položte si tedy otázku: Co by se mohlo stát, kdybyste minimálně jeden rok každý týden vytrvale publikovali?

Z našich zkušeností vyplývá, že se změní mnohé.

Zkuste to a uvidíte… 

Dejte skutečný závazek a publikujte alespoň 12, lépe 24 nebo ještě raději 50 kvalitních a hodnotných článků s vysokou hodnotou pro čtenáře za rok, které obsahují affiliate linky nebo linky, skrze které propagujete své vlastní podnikání… 

A pak se nebude stačit divit, kolik lidí se na Vás obrací v rámci Vašeho oboru, nebo kolik lidí skrze Vaše affiliate odkazy nakupuje produkty a Vám chodí extra příjem z internetu…

 

2. Nespamujte za žádných okolností…

Mnoho affiliate „podnikatelů“ dělá tu chybu, že příjemce zahltí velkým množstvím obchodních sdělení bez jakékoliv přidané hodnoty.

Otravuje lidi s odkazy, které křičí “Kup si to!, kup si to!” a vypadají tak spíše jako podnikavci než skuteční podnikatelé, nebo průvodci, mentoři, konzultanti – tedy někdo, kdo na trh přináší skutečnou vysokou přidanou hodnotu tím, co dělá…

To není styl, kterým se chcete profilovat Vy.

Tajemství dlouhodobé prosperity tkví ve vyváženosti mezi hodnotnými informacemi a prodejním sdělením.

  • Zhruba 66-75% odkazů ve Vašich článcích, příspěvků na sociálních sítích apod., by směřovat na doplňující a rozšiřující informace (např. další články či videa na dané téma),
  • pouze 25-33% odkazů nechť směřuje na prodejní stránky affiliate produktu.

 

Dnešní úkoly:

  1. Přihlašte se k svému profilu autora a zapracujte do Výzvy k akci svůj unikátní affiliate odkaz.

  2. Vložte svůj affiliate odkaz také k relevantním příspěvkům na Vaší facebookové zdi.

  3. Vytvořte si emailový podpis, který bude obsahovat Váš unikátní affiliate odkaz.

 

Uvidíme se v příštím díle, kde se naučíte získávat masivní návštěvnost na své články, který Vám do emailu dorazí v příštích pár dnech!

 

S přáním skvělých dnů

Robert Slovák, Zivotbezhranic.cz

 
 
 

04_Jak na Pokročilou propagaci: Affiliate marketing II Prosinec 9, 2016