Škola Affiliate Marketingu Zivotbezhranic.cz

 

Affiliate marketing, Díl 4.

Propagace přes ebook marketing…

 

Nebo se přihlaste do své Affiliate Kanceláře…

Affiliate Marketingu

 

Vítáme Vás v dalším díle Školy Affiliate Marketingu na Zivotbezhranic.cz

 

V minulém díle jsme se společně bavili o affiliate marketingu a propagaci Vašeho unikátního affiliate odkazu přes článek a propagaci těchto článků na internetu přes různé marketingové kanály…

Dnes si probereme propagaci Vašeho unikátní affiliate odkazu prostřednictvím pdf ebooků.

Ebook marketing není úplně známá forma propagace. Nicméně skvěle funguje, protože lidé každý den hledají skrze vyhledávače slova jako “ebook, pdf kniha, elektronická kniha, e-kniha, pdf ebook, ebook zdarma, pdf zdarma, e knihy, knihy online”.

Ve skutečnosti jen na území České republiky proběhne každý měsíc přes 120000 hledání. To už je dost zajímavé číslo, aby Vám díky tomu přibývaly provize prostřednictvím prodejů ebooku Magická slova Mistrů života.

PS: Nemáte přístup k celému vzdělávacímu programu Škola affiliate marketingu? Registrujte se zde.

 

Rychlý start: Jak napsat ebook rychle…

  1. Prozkoumejte, o čem všem se v ebooku Magická slova Mistrů života píše.
  2. Zvolte si téma, které s obsahem ebooku souvisí a o kterém chcete ebook napsat.
  3. Dané téma si rozdělte na minimálně 5, lépe však 7, 9 nebo 11 podkapitol. Pdf ebook není v podstatě nic jiného než několik článků, které již umíte psát, které jsou seřazeny za sebou s nějakou logickou návazností. Můžete tak použít většinu návodů:
  4. Pusťte se do psaní – ke každé podkapitole napište prvních pár myšlenek, které Vás v tuto chvíli k dané podkapitole (podnadpisu) napadají – u některé to bude pár vět, u některé to bude několik odstavců…
  5. Rozjeďte pátrání po informacích na internetu a doplňte kapitoly o další podnětné a hodnotné informace tak, abyste se dostali na celkovou délku Vašeho ebooku 7 až 20 stránek A4.
  6. Na vhodná místa v celém textu ebooku přidejte propagační odkazy směřující na www.mistrovstvizivota.cz s Vaším unikátním affiliate linkem zkrácené přes zkracovačku Bit.ly.
  7. Na konci ebooku umístěte klidně celostránkovou reklamu o tom, proč doporučujete zakoupení ebooku Magická slova Mistrů života – tato reklama by měla působit tak, aby pro čtenáře bylo dalším logickým krokem zakoupit ebook, pokud mají zájem o další, komplexnější a rozšiřující informace.
  8. Ebook nechte den či dva “odležet” a pak si jej znovu přečtěte a doplňte informace, které Vás při tom napadnou, opravte chyby a projasněte místa v textu, kde nejste tak specifičtí, srozumitelní či jasní…
  9. Zvolte vhodný, související a přitom přitažlivý nadpis, který bude lidi vybízet k tomu, aby si Váš ebook stáhli.
  10. Rovněž zvolte poutavou titulní stránku z obrázkem, či případně doplňte text ebooku vhodnými obrázky z fotobank, kde můžete obrázky stahovat zdarma: www.freedigitalphotos.net, www.freeimages.com a nebo picjumbo.com. Nebo najdete i jiné… Nepoužívejte prosím obrázky, které najdete ve vyhledávání google, protože tím zpravidla porušujete autorská práva!
  11. Pdf soubour pojmenujte tak, aby obsahoval klíčové slovo, na které tímto ebookem cílíte…
  12. Vhodná klíčová slova a jejich výkon (kolik lidí je hledá), najdete v aplikaci Adwords nebo Sklik.
  13. eBook je na světě a tak jej potřebujete umístit na internet – viz body tohoto článku níže…

 

Ebook marketing: Výhody propagace prostřednictvím ebooků…

  • Pdf soubory (ebooky) vytvoříte pouze jednou, ale lidé je stahují neustále a bude tomu tak i v následujících letech.
  • Máte mnohem delší časový okamžik, kdy můžete zaujmout své čtenáře, vytvořit s nimi vztah a vybudovat skrze informace, které v ebooku poskytujete, vztah.
  • eBook má v očích lidí mnohem vyšší hodnotu než pouhý článek – lidé tedy budou mnohem ochotnější vyměnit za tento ebook svou emailovou adresu, když jim to nabídnete a přitom ebook není nic jiného než vlastně soubor článků…
  • eBook se často a rád sdílí a doporučuje – pokud napíšete skutečně kvalitní ebook, tak bude dost lidí, kteří jej prostě pošlou emailem někomu dalšímu ze svých známých, o kom si myslí, že by je dané téma mohlo zajímat a Vám tak udělají reklamu s osobním doporučením velmi kvalifikovaným prospektům – potenciálním zájemcům o Vaše produkty / služby.

 

Ebook marketing: Nevýhody propagace prostřednictvím ebooků…

  • Náročnější na čas, energii a zpracování než samotný článek – klidně to vezme několik dní až třeba 2 týdny, než napíšete ebook v rozsahu 10-50 stránek, což je dobrá délka pro ebook, který dáváte zdarma.
  • Měli byste o tématu, o němž chcete psát, alespoň něco vědět, protože pokud bude ebook bezcenný (málo hodnotných informací), nikdo nebude reagovat na Vaše doporučení. V opačném případě, pokud nevíte dost, budete muset věnovat delší čas hledáním informací a sestavováním jich do smysluplného celku.

 

Kam Váš ebook umístit?

  • Zivotbezhranic.cz – Váš ebook můžeme přidat do sekce “Dárky ke stažení” – napište nám, mějte připravenou fotku titulní stránky ebooku a propagační text, který chcete k ebooku zahrnout a ebook Vám v průběhu pár dní přidáme – výhodou je, že lidé z naší čtenářské komunity jej opakovaně budou stahovat a k Vám budou opakovaně přibývat provize z propagace.
  • Uloz.to – druhá varianta s pravděpodobně největším serverem s mnoha milióny uživatelů i souborů ke stažení. Samozřejmě existuje mnoho dalších podobných stránek po celém internetu.
  • Scribd.com – Zde kde máte možnost nahrát svůj soubor pdf a web jej přestransformuje do souboru, který je klikatelný na webu, a je možné jej přímo otevřít na webu, takže návštěvníci získají možnost kliknout na Vaše propagační affiliate odkazy. Jedinou nevýhodou je, že je tento web v angličtině.
  • Umístě Váš ebook také na své web stránky, pakliže je máte a nezapomeňte své návštěvníky požádat o jejich email vyměnou za zaslání Vašeho ebooku.
  • Porozhlédněte se po webu (google.cz), kam by se ještě Váš ebook zdarma dal umístit – buďte kreativní. Na čím více místech svůj ebook budete nabízet, tím více návštěvníků z různých koutů internetu přijde na prodejní stránku a zakoupí a Vy získáte provizi.

Nebojte se využít všech těchto možností zároveň – zvýšíte tak svou šanci na prodej.

 

Co dělat, pokud nemáte znalost v požadovaném směru…

  • Najděte již existují strategické články na internetu… Udělejte výzkum na internetu na různých blozích a sestavte postupně informace, které sestavíte v jednolitý celek. Ano, čtete správně: Existující články a navíc ty, které jsou někoho jiného.
  • Nepotřebujete nezbytně psát originální obsah pro jednoduchý mini email kurz nebo jednoduchý ebook či jako podklad pro své video nebo audio… Můžete těžit z informací, které již byly napsány.
  • Požádejte o povolení dané články reprodukovat v rámci svého ebooku/email programu – napište tedy skutečným autorům a nezapomeňte se zmínit o tom, že v e-dárku uvedete jejich celý copyright včetně internetové adresy na jejich stránky, kde jste daný článek získali.

Pak už jen sestavíte sesbírané informace do jednoduchého, ale uceleného seznamu kroků, respektive do systému, který má hlavu a patu, aby jej bylo možné následovat. A přiložte pod každý díl takto nově vzniklého ebooku copyrighty daných autorů…

 

A co vlastně je přínosem tohoto počínání? Kde je přidaná hodnota, kterou jste Vy přispěli?

  • V tomto případě je Váš přínos v tom, že jste sestavili hodnotné informace do jednolitého a smysluplného celku…
  • Sestavili jste tak vlastně systém kroků, které je jednodušší následovat než hledat informace na internetu samotném…
  • Vytvořili jste tak mapu, která vede k cíli rychleji a šetří čas – to je Váš přínos.

Klidně to tedy udělejte.

 

Dnešní úkoly:

  1. Vyberte si téma, na které byste rádi sestavili pdf ebook.
  2. Identifikujte 5-11 zásadních podtémat či otázek, které s tématem souvisí.
  3. Začněte psát a doplňovat informace do smysluplného celku.
  4. Sdílejte výsledek se světem – nahrajte ebook na některý nebo na všechny výše zmíněné servery.

 

Na shledanou v příštím dílu, kde si více povíme o propagaci přes emailing, který Vám do emailu dorazí v příštích pár dnech!

 

S přáním skvělých a finančně požehnaných dnů

Robert Slovák, Zivotbezhranic.cz

 
 
 

04_Affiliate Marketing: Propagace přes eBook Marketing Prosinec 9, 2016