Subscribe
Žijte Život, jaký chcete: Život Bez Omezení & Hranic
Otázky? Volejte: 724 712 069

Monthly archive for Červen 2014

Liposukce – cesta k vysněné postavě

Liposukce – cesta k vysněné postavě

Liposukce je jedna z možností jak získat lepší postavu. Je účinná také při odstranění menšího množství podkožního tuku. Pro lidi se silnou nadváhou nebo dokonce obezitou je liposukce nevhodná. Co je liposukce Liposukce je chirurgický zákrok, při kterém jsou na určitých místech odstraněny tukové zásoby podkožního tuku. Cílem liposukce je formování jednoho nebo více míst těla. Liposukce je řešením pro ty, kteří chtějí získat lepší postavu. Chtějí vytvarovat břicho, boky, hýždě, stehna, kolena, horní partie paží, lýtka, podbradek, oblasti pod podprsenkou. Liposukce je také vhodná pro mužská prsa. Pokud máte menší tukové zásoby v problémových partiích vašeho těla a zároveň nepotřebujete výrazně zhubnout, máte normální tělesnou hmotnost, pro vás je liposukce ideálním řešením. Jak probíhá liposukce Kritériem pro provedení liposukce není věk, ale celková konstituce a pružnost kůže. Liposukce není vhodná např. pro obézní a pro velmi hubené lidi, kteří mají mylný pocit, že jsou tlusté. Nejprve vám lékař nakreslí ve stoje

Přečtěte si více...

Diety, kterým byste se měli raději vyhnout

Diety, kterým byste se měli raději vyhnout

Snem mnoha žen je krásná štíhlá postava, jakou mají některé známé herečky a modelky. Různé módní diety slibují rychlé zhubnutí a krásnou postavu. Zní to lákavě, bohužel výsledek není trvalý a kromě toho hrozí vážné riziko upadnutí do kolotoče diet a následné poškození zdraví. Těmto dietám je lépe se raději vyhnout. Které to jsou? Drastické redukční diety  Velmi nízký příjem energie, mnohdy nižší než je hodnota bazálního metabolismu vnímá naše tělo jako stav hladovění. Tělo nerozlišuje mezi hladověním a mezi držením diety. Reakci na hladovění je spuštění úsporného mechanismu Tělo sníží bazální metabolismus a využije všechny přijaté živiny. Tukové buňky jsou mozkem vyzvány k co největšímu šetření a k uvolňování co nejméně tuku. Váha sice jde dolů, ale nejedná se o úbytek zásobního tuku, ale vody a glukózy a bílkovin. Po přechodu na běžnou stravu organismus funguje v úsporném mechanismu a všechny přijaté živiny využije pro případné další období hladovění. Výsledkem je opětné

Přečtěte si více...

VÝZNAM STOPOVÝCH PRVKU A VITAMINU PRO NAŠE ZDRAVÍ

VÝZNAM  STOPOVÝCH PRVKU A VITAMINU PRO NAŠE ZDRAVÍ

 Věděli jste, jak důležité jsou stopové prvky a vitaminy pro naše zdraví? V případě jejich nedostatku může vzniknout mnoho nemocí. Uveďme si například hořčík. Hořčík je základní a nezbytný minerál ve výživě člověka po celý jeho život. K čemu všemu pomáhá a co může způsobit jeho nedostatek? Pomáhá udržet správnou funkci nervů a svalů, udržuje nepřetržitou práci srdce, pomáhá při regulaci hladiny cukru v krvi, podporuje imunitní systém a udržuje silné kosti. V ochranných procesech působí jako činitel antistresový, antitoxický, protialergický, protizánětlivý, utišuje nervový systém, reguluje nervovou a svalovou rovnováhu. Napomáhá udržování normálních hodnot krevního tlaku, je užitečný v prevenci infarktů a náhlé srdeční smrti. Má velký význam v ochraně lidského těla před poškozením chemickými látkami z prostředí i potravin. POZOR – nasycené mastné kyseliny (tuky) zvyšují potřebu hořčíku až 16x!!! Nedostatek hořčíku je tak nejčastější příčinou předčasné arteriosklerózy a otylosti. Iont hořčíku řídí tedy hladinu cholesterolu. Nemocí z nedostatku hořčíku  je velmi mnoho. Např. třes končetin, tetanie,

Přečtěte si více...

Chcete zhubnout? Zrychlete metabolismus!

Chcete zhubnout? Zrychlete metabolismus!

Mnoho lidí se domnívá, že obezita je spojena s nadměrným příjmem jídla. Někdy je to pravda, někdy ne, ne každý, kdo má nadbytečné kilogramy jí hodně. Někdo naopak jí málo, počítá kalorie, bojí se najíst se, a přesto nehubne, zatímco jiný si dopřává větší porce jídla a je štíhlý. Příčina je v pomalém metabolismu. Jednorázové diety nejsou řešením, naopak velmi zpomalují metabolismus a může trvat i rok, než se metabolismus zrychlí a začne pracovat jak má. Metabolismus se sice snižuje s věkem, u žen je také hormonální vliv, přesto však není důvod k nářkům nad pomalým metabolismem. Co je metabolismus Metabolismus je látková výměna. Rychlost metabolismu je rychlost, jakou tělo zpracovává živiny z potravy. Základní látková přeměna našeho těla je bazální metabolismus. Bazální metabolismus, zkratka BMR (Basal Metabolic Rate) je energie, která je nezbytná pro základní životní pochody v organismu za úplného tělesného i duševního klidu. Jakákoliv činnost, jako je např. sprchováni, oblékání se, chůze, ale

Přečtěte si více...

Top potraviny pro hubnutí

Top potraviny pro hubnutí

Léto je nejlepší období pro hubnutí, v teplém počasí máme menší hlad, více pijeme a také se více pohybujeme. Když do svého jídelníčku zařadíme potraviny, po kterých se hubne, výsledek se brzy dostaví. Poznáme to zejména podle oblečení, které je nám volnější. Podívejme se, které potraviny to jsou. Zelenina O této skupině top potravin pro hubnutí není pochyb. Zelenina obsahuje velké množství vlákniny, vitamínů, minerálů a ochranných látek, např. rajčata obsahují lykopen, česnek alicin, apod. Zelenina dodá také tělu rostlinné bílkoviny. Další výhodou zeleniny je minimální obsah kalorií. To z ní dělá ideální potravinu pro hubnutí. Nejlépe je jíst čerstvou zeleninu např. ve formě různých salátů. Výborné jsou také šťávy z čerstvé zeleniny, např. mrkvová šťáva, šťáva z červené řepy, rajských jablek, okurek, aj. Jahody Jahody obsahují velké množství vody, vlákniny, což působí pocit zasycení. Jahody jsou bohaté také na vitamín C, kyselinu listovou, draslík a fotochemikálie, které jim dodávají antioxidační, protizánětlivý i protirakovinný

Přečtěte si více...