7 DOVEDNOSTÍ, jež užívá STRATEGICKÝ Podnikatel, Obchodník a Manažer…

Ať už pravidelně navštěvujete můj web nebo zde chodíte jen občas či zde jste dokonce poprvé, tak víte, že zde můžete najít informace o:

Protože jste dnes našli tento článek, předpokládám, že jste podnikatel, manažer nebo obchodník…

Zkusme se teď na chvíli zastavit a dříve než se si prozradíme 7 strategických dovedností, popřemýšlejme společně o tom, jaký druh podnikatele, obchodníka nebo manažera vlastně jste?

Proč by Vás mělo zajímat, jaký jste podnikatel, obchodník či manažer jste?

Pokud budete vědět, jaký jste podnikatel, obchodník či manažer jste, pak se jednoduše budete více znát…

A větší znalost sama sebe Vám umožní lépe a efektivněji pracovat sama se sebou tak, abyste mohli svých cílů, snů a tužeb dosáhnout snadněji…

Není to nakonec to, co všichni hledáme?

Jak být efektivnější a jak dosáhnout více tím, že budeme pracovat chytřeji a s menším úsilím…

Jaké druhy lidí tedy v obchodě a podnikání můžeme najít?

1) Existují podnikatelé, manažeři či obchodníci honící se každý den za každým zákazníkem, nemají žádný pořádek ve svém životě, jsou neorganizovaní, stále řeší to, co se na ně ten den valí místo toho, aby postupovali podle předem stanoveného plánu a tak jsou postupně více a více vyčerpaní, utahaní a uhnaní – nemají žádný systém každodenních kroků, které by je dovedly k tomu, čeho chtějí dosáhnout…

Nejsou ve své činnosti příliš strategičtí, a jednoduše reagují na to, co se kolem nich přežene a tak je jejich život jedná velka disharmonie.

2) A pak existují podnikatelé, manažeři či obchodníci, kteří ke všemu přistupuji jinak – mnohem více strategičtěji. Kdykoliv mají cokoliv udělat, nebo tvoří například nový projekt (podnikatel a manažer) nebo hledají nové odbytiště či zákazníky (obchodníci), přistupují k celému zadání jakoby s větším odstupem…

Snaží se podívat na celou záležitost s větší vzdálenosti a nechtějí vyřešit jen konkrétní problém, se kterým se v tuto chvíli potýkají, ale chtějí vytvořit řešení, které bude trvalé a ze kterého by se dalo vytvořit řešení, které by se dalo systematizovat (vytvořit systém)…

Protože vyřešit pouze jednotlivost a jednorázově, to Vám žádným způsobem neumožní zbavit se starostí, žít klidnější, vyrovnanější a zdravější život…

Teprve vzít tuto jednotlivost (nějakou konkrétní situaci) a vyřešit ji trvale díky tomu, že systémově podchytíte, aby již vůbec nevznikala, či se řešila sama zcela automaticky bez Vaší další zaangažovanosti, to Vám přidá na klidu…

Jaký recept využít k tomu, abyste se ve svém podnikání také stali více strategickými?

Zkuste ve svůj prospěch použít internet…

V dnešní moderní době Vám to může s Vaším podnikáním neuvěřitelně pomoci – jednak můžete mnoho věcí automatizovat, jednak se můžete přestat honit, protože Váš web (pokud je vytvořen správně) za Vás bude 24 hodin denně automaticky sortovat (třídit) návštěvníky na Vašem webu na více či méně kvalifikované zákazníky…

  • Těm nejvíce kvalifikovaným (mají největší potřebu a teď ji chtějí řešit) nabídnout Vaše služby, či produkty.
  • Ti, co se nekvalifikují vůbec, tak ti jednoduše opustí Váš web a možná se někdy v budoucnu vrátí, možná nikoliv.
  • Ti zákazníci, kteří jsou nedostatečně kvalifikovaní ke koupi, ale přitom se jim líbí to, co děláte, s takovými zákazníky můžete zůstat velmi dlouhou dobu v kontaktu téměř na autopilota a budovat tak důvěru, prostřednictvím Vaší pomoci, asistence, know how…

Kde se to všechno naučit?

  • Můžete začít studovat,
  • brouzdat po internetu,
  • nakoupit knihy a
  • začít celou skládačku dávat po kouscích dohromady tak, aby do sebe zapadly jednotlivé kousky…

Což Vám vezme nějaký čas.

Než všemu porozumíte a než věci zrealizujete tak, aby fungovaly i pro Vás, zabere Vám to minimálně rok usilovného učení, zkoušení a opravování…

Ze svých zkušeností mohu říct, že je také pravděpodobné, že Vám to bude trvat zbytečně dlouhou dobu – mnohem delší než je nezbytné…

Pak existuje ještě druhá cesta…

Zase je to trochu o tom strategickém přístupu, který užívá chytrý podnikatel, místo toho známého: “Všechno si udělám sám. Na všechno si příjdu sám. Mé jméno je Brouk Pytlík…

Pokud jste otevřeni tomu nechat si poradit, pak Vám doporučuji shlédnout video trénink, který sestavil David Kirš, který Vás naučí 7 strategických dovedností, díky kterým bude Vaše podnikání úspěšné s mnohem menším úsilím, než do něj možná v tuto chvíli dáváte…

Zákazníci k Vám budou přicházet sami, budou Vás rádi doporučovat…

  • Nebylo by Vaše podnikání větší zábava?
  • Namísto té nekončící dřiny?

Podívejte se na video s tématem: Hledač příležitostí vs. Strategický podnikatel…

Kde najdete 7 dovedností rozebraných více do hloubky, plus další hodnotné informace:

1. Focus a zaměření – nic nedokážete, pokud Vás neustále něco vyrušuje a rozptyluje. Buďte zaměření – to je mantra, kterou má úspěšný podnikatel a budoucí milionář… (O zaměření si také můžete přečíst můj článek zde.)

2. Víra – pokud věříte a ve víře vytrváte, není nikdo a nic, co by Vás mohlo zastavit. Nic. Henry Ford, podnikatel a zakladatel automobilky Ford, řekl: “Ať už si myslíte, že něco dokážete, nebo si myslíte, že to nedokážete, v obou případech máte pravdu.”  A tím měl na mysli, že dokážete cokoliv, o čem si myslíte, že můžete dokázat – to, čemu věříte. V Bibli můžeme číst: “Vše je možné pro ty, kteří věří…” Víra v sama sebe, v to co děláte, či čeho chcete dosáhnout, je skutečně nezbytná ingredience úspěchu.

Hledači příležitostí na víru zapomínají moc rádi. První neúspěch, těžkost nebo zklamání je odradí. A konec. Hodí flintu do žita a odcházejí kopat další jámu. Hledat další příležitost. Tentokrát to už určitě vyjde. Přece musí existovat jednoduchý a rychlý způsob, jak vydělat peníze a uspět. Dan Millman řekl, že: „Úspěch přes noc trvá zhruba deset let.“

Přečtěte si můj příspěvek: Skálopevná víra vytvořená z naděje… Jak na to?

3. Akce – činnost je podmínka nutná k tomu, aby se věci daly do pohybu. Bez činnosti to nejde. Myslet nebo se vzdělávat je nezbytné, ale pak je nutné vždy přistoupit k činnosti a dané vědomosti uplatnit a projevit v činech… Slovo “podnikatel” vzešlo ze spojení “něco podniknout” a to je činnost, tvoření…

4. Autenticita – zákazník nečeká, že budete nejchytřejší podnikatel na světě. Čeká, že mu řeknete pravdu a pomůžete mu z jeho situace… Hledač příležitostí hledá, protože zatím nenašel. Nenašel své pravé já. Sebevědomí. Dovedností, kterou skloňují všichni současní světoví lídři je autenticita. Schopný podnikatel dokáže být sám sebou vždy a za každých okolností. Být pravdivý k sobě i k zákazníkům. Lidé totiž nekupují, pokud vám nevěří.

5. Výkonnost – „Někdo zvládne za rok tolik, co druhý ne za celý život.” Jak je možné, že někdo zvládne za rok tolik, co někdo ne za celý život? Proč má Hledač příležitostí to-do list (seznam úkolů) stále plný, je vystresovaný, nervózní, uhoněný? Nezvládl dovednost výkonnosti. Schopnost efektivně plnit úkoly ve své práci a životě. S přehledem a nadhledem.

Efektivita a výkonnost, tedy dovednost úspěšných a vysoce výkonných lidí stojí na třech pilířích. Těmi pilíři jsou:

  • Myšlení– psychologie
  • Tělo – fyziologie
  • Produktivita­ – spojení myšlení a těla v akci

Bude-li  vám chybět jen jeden a budete zoufale pomalí, uhonění a naštvaní.

6. Cesta zákazníka – Ať už Váš zákazník chce ve své práci či podnikání zlepšit cokoliv: lépe komunikovat online, mít lepší web, neobtěžovat emailem, mít více peněz a zákazníků, cokoliv jiného – potřebujete vědět, co teď právě potřebuje nejvíce. Potřebujete mapu, která Vám umožní pochopit, co od Vás daný člověk potřebuje v tuto chvíli nejvíce a to mu dodat – tak Vás zákazník bude milovat…

7. Magnet na zákazníky – „Pokud chcete něco dostat, musíte nejdříve něco dát.” I Hledači příležitostí si už všimli, že klasická reklama a marketing už nefunguje jako dříve a rozhodně není podmínkou úspěchu. Svět i marketing se mění a Hledači příležitostí křičí kolem sebe jen kupte kupte, překřikujíse navzájem. Jaká je reakce? Nikdo nekupuje. Naopak potřebujete mít něco, co bude přitahovat Vaše zákazníky k Vám, jako například dárek zdarma

Věřím, že video Váš inspiruje k nejedné změně, kterou ve svém podnikání můžete udělat hned zítra nebo v příštím týdnu…

Ve videu, které je zcela Zdarma, se dozvíte SYSTÉM, díky kterému Vaše firma může vydělávat peníze a získávat nové zákazníky, přestože si právě například užíváte dovolené, trávite čas se svou rodinou nebo u svých koníčků…

Vstup je umožněn pouze registrovaným…

Ale bez obav, pokud se Vám to nebude líbit nebo zjistíte, že to k Vašemu podnikání není relevantní, pak se jednoduše jedním kliknutím zase odhlásíte…

Chopte se tedy nyní své příležitosti a běžte zjistit, zda jsou tyto informace i pro Vás…

 

Doufám, že je to nápomocné…

Propojte se se mnou přes facebook či google plus

Přeji Vám hezký den

 

Máte otázky nebo komentář k článku?
Zapojte se do diskuze níže…

 
 

Rozšiřte Informace sdílené v článku: Zanechte Komentář...

Napsat komentář