Webový Portál pro Osobní, Finanční & Podnikatelský Rozvoj, kde se krok za krokem naučíte vytvořit svůj vlastní život bez hranic...
Žijte lépe. Žijte dle vlastních pravidel, termínů a přání... Tvořte svůj život. Získejte Svobodu. Začněte dnes.00420 724 712 069
info@zivotbezhranic.cz
Život bez hranic | Mistrovství Života | Poháněno tvrdou Prací, Kreativitou & Spoluprací | Copyright © 2008-2023 všechna práva vyhrazena.
Jak na lepší prodejní dovednosti?
Být skvělým obchodníkem je v současné době velmi důležité – a to nejen pro obchodníky samotné, ale prostě pro kohokoliv, kdo chce vystoupit z průměru a být cenným zbožím na trhu práce…
Ne každý však ovládá veškeré taktiky a přístupy, které zákazníky dokáží pozitivně ovlivnit tak, aby došlo k prodeji.
Psychologický původ
Práce s lidmi rozhodně nepatří mezi ty nejjednodušší. Jednání s nimi si lze vylepšit s pomocí kurzu Posilovna mysli.
V případě, že chceme nakupující ovlivňovat, aby daný obchod proběhl, je třeba se zaměřit na nevědomé fungování naší mysli.
Mnoho lidí si myslí, že úspěchem pro prodej je vyhraná diskuze nad zákazníkem.
Platí však pravý opak – zákazník je ten, který má vždy pravdu.
Zlepšete se v ovlivňování druhých – zlepšete své prodejní dovednosti
Nikdy se nesnažte odhadnout, co je pro zákazníka nejvhodnější, aniž byste se pokusili jej poznat. Vaše nápady by měly plynout až z krátkého rozhovoru, s jehož pomocí trochu pochopíte jeho přání.
Díky tomu budou vámi nabízené produkty přesně na míru.
Udělejte ze svého výrobku něco jedinečného. Je vhodné používat slovní spojení, ve kterých zazní nové, jedinečné, nejlepší apod. V zákazníkovi to evokuje výjimečnost daného předmětu a bude více přikloněn následné koupi.
Vyhněte se zbytečnému negativnímu začínání otázky.
Nevyslovujte věty typu „Nechcete vyzkoušet náš nový produkt?“. Většinou se totiž okamžitě setkáte s negativní odpovědí.
Pamatujte, že zákazník se chce o daném produktu dozvědět co nejvíce. Nikdo nechce kupovat zajíce v pytli.
Proto se zaměřte na podrobné vyzdvihnutí všech důležitých vlastností.
Poslední rada se týká samotných zákazníků. Snažte se z nich udělat výjimečné osoby díky tomu, že využijí vašich služeb nebo si zakoupí právě váš výrobek.
Typickým příkladem může být kadeřnictví, které se pyšní tím, že češe české modelky na přehlídky. V takovém se zkrátka zákazníci cítí lépe.
Rozšiřte si své znalosti z oblasti jednání s lidmi na komplexním kurzu Posilovna mysli, který vede Markéta Hamrlová.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Gratulujeme ke čtení příspěvku...
Registrujte se na webu pro další skvělé dárky...
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Co chcete vyhledat?
Vaše denní dávka Magie
Žijte v Mistrovství…
Nejnovější Příspěvky
Zvyšte svou Prosperitu
Nedávné komentáře
Máte Plán Bohatství?
Kategorie Příspěvků