K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze pro účely provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané pouze pro tento účel obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Jaký je důvod poklesu tržeb u obchodních zástupců?
Pravdou je, že si dnešní mladá generace nedovede představit, život bez mobilu, tabletu, připojení k internetu. Z jejich pohledu je dřívější doba bez těchto technických vymožeností obdobím pravěku. I „pravěk“ měl i své výhody. Byla to „Zlatá léta prodeje.“ Faktem je, že si jich nikdo nevážil.
Jaká je tedy největší změna, která ovlivňuje tržby obchodních zástupců v posledních 15 – 20 letech?
Mimo úžasných technologií se nejvíce změnil zákazník.
Překvapuje vás to? Vůbec se vám nedivím. Změny v chování zákazníka jsou plíživé. Málokdo si tyto změny v chování zákazníků uvědomuje. Velice málo obchodních zástupců vydrží v této branži 10 – 15 let. i proto jim toto srovnání. Všichni vnímají, že je něco jinak, ale změny připisují jiným vlivům než zákazníkům.
Jaký byl zákazník před 15 – 20 lety?
Po revoluci, byl ochotný koupit téměř cokoliv, co se mu mohlo hodit. Cenu moc neřešil. Zákazník byl rád, že se do republiky konečně dostalo zboží z venku. Trh byl vyhladovělý, zboží bylo rychle rozprodané. Byla malá konkurence a velká chuť nakupovat.
Zdrojem informací o zboží i službách byli výrobci, prodejci a obchodní zástupci. Zákazník musel spoléhat na informace, které od nich získal při nákupu. Neměl možnost najít je někde jinde. V zákaznících převládalo myšlení z předchozího režimu. Buď rád, že něco koupíš, ber co je a nevymýšlej si. Pár let trvalo, než si zákazníci uvědomili právo výběru zboží, podle svých potřeb.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku...
Registrujte se na webu pro další skvělé dárky...
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Jaký je zákazník 21 století?
Informovaný a sebevědomý. Je třeba počítat s tím, že má zákazník o produktech naštudováno velké množství informací, které porovnává. Je si vědom síly výběru a práva koupit si zboží, které splňuje jeho očekávání a potřebu. Je si vědom, přesycení trhu a patřičně toho využívá.
Aby od vás koupil, požaduje nějakou přidanou hodnotu. Vtip je v tom, že každý vidí hodnotu vašeho zboží nebo služby jinde.
Dnes si zákazník rozmýšlí, zda se s vámi osobně setká, zda se mu to vyplatí. Přemýšlí nad tím, co mu osobní schůzka přinese. Co je pro něj výhodnější, nakoupit během pár minut na internetu nebo obětovat čas a vyrazit na schůzku s obchodním zástupcem.
Co dělat s přesyceným trhem a velkým množstvím produktů?
Berte tuto situaci jako fakt, ale neznamená to vaši rezignaci. Žádné vzpomínky a srovnávání s minulostí vám lepší prodejní výsledky nepřinesou. Změnil se trh, změnily se technologie, změnil se i zákazník. Zbývá jediné, změňte se i vy, obchodní zástupci. Ptáte se jak? Změňte přístup k zákazníkovi i strategii prodeje.
Každý dnes zažíváme stres a chaos, který je důsledkem našeho informačního přesycení. U některých zákazníků dokonce nastává rozhodovací paralýza. Co to znamená? Neumějí si vybrat z ohromné nabídky zboží a služeb. Než se rozmyslí, který produkt koupí, už je na pultech nový. Pro nerozhodného zákazníka začíná další cyklus úmorného rozhodování.
Zákazník se ztrácí v desítkách vlastností zboží i služeb. Je laik, proto se vlastnostech produktů neumí orientovat. Nic mu neříkají, neumí si mnohdy představit, co pro něho znamenají.
Jste obchodní zástupci? Prezentujte vaše nabídky tak, abyste zákazníkům usnadnili výběr i rozhodování. Čekají od vás při výběru pomoc a radu. Naplňte jejich očekávání a budou vašimi zákazníky.
Co chcete vyhledat?
Vaše denní dávka Magie
Žijte v Mistrovství…
Nejnovější Příspěvky
Zvyšte svou Prosperitu
Nedávné komentáře
Máte Plán Bohatství?
Kategorie Příspěvků