Objevte nový způsob propagace vašeho webu ­– Pomocí obsahu

Většina z vás pravděpodobně už zná SEO, e-mail marketing nebo sociální sítě. Snažíte se uspět ve svém oboru, ale úspěch vás stojí moře času a peněz. Tak nějak vám chybí nějaký „pojící prvek“, který by vašemu projektu přidal vyšší, dlouhodobou hodnotu. Peníze do reklam mizí společně s prokliky na váš web. Návštěvníci přicházejí a zase odcházejí. Často ani nesetrvají moc dlouho…

Pokud se v prvních řádcích poznáváte, právě jste narazili na článek napsaný přímo vám, na míru. Usaďte se tedy, obsahový maraton právě začíná. Doslova.

Víte, jak a jaký obsah publikujete?

Tvorba obsahu je stará jako internet sám, ještě starší. V poslední době je ale stále nových a nových textů takové množství, že je velmi obtížné se s nimi opravdu prosadit, a dát tak o sobě světu vědět. Zvlášť pokud k tvorbě nepřistupujete příliš systematicky. Zkuste si schválně spočítat, kolik článků už jste publikovali. A víte vůbec na jaká témata? Kdo články píše? Víte, jaká klíčová slova se se svými texty snažíte obsadit?
Možná, že na některé položené otázky znáte odpověď. Co když se vás ale zeptám, zda články píšete konkrétním personám nebo zda jste již identifikovali cíle každého vytvářeného kousku obsahu?
Zde už většina lidí nechápavě kroutí hlavou; těm chytřejším začíná svítat.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Gratulace ke čtení příspěvku... 

Registrujte se ZDARMA a stáhněte si další
4 Audioknihy a 38 skvělých eBooků... 

Registrace zdarma pro získání skvělých dárků 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Tvořte obsah na základě strategie

Efektivní a dlouhodobá tvorba obsahu bez strategie je doslova „jako ryba bez vody“. Nudná, monotónní, bez určeného směru. Často v takovém případě ani nevíte, zda se vám vaše „psaní článků“ vyplácí. Bloudíte jednoduše ve zmateném kruhu.
Na všechny tyto a mnohé další otázky odpovídá obsahový marketing – dlouhodobá strategie internetového marketingu, která v sobě spojuje jak SEO, tak e-mail marketing a i další formy propagace na internetu. Díky obsahovému marketingu máte šanci uspokojit poptávku po informacích z vašeho oboru právě Vy.

Jak promyslet obsahový marketing

Pokud ve svém konání vytrváte a budete pilní, úspěch se jistě dostaví. Jen to chce opravdu vytrvat, protože vytrvalost je jedna z klíčových charakterových vlastností běžců na dlouhé tratě. Líbí-li se vám myšlenka nového přístupu k marketingu, nechte si od nás nyní v bodech představit několik hlavních výhod, které v sobě obsahový marketing přináší:

  1. Pravidelně díky němu budete získávat nové poptávky, objednávky a zákazníky.
  2. Ušetříte na ostatních formách reklamy a z dlouhodobého hlediska bude cena za každého přivedeného zákazníka klesat.
  3. Lidé se o vás začnou přirozeně zajímat, budete totiž na internetu vidět více než vaše konkurence. Vaše články budou vyskakovat na většinu oborových klíčových slov.
  4. Stanete se uznávanou autoritou v oboru, protože vašim zákazníkům nabídnete více užitečného obsahu než vaše konkurence.
  5. Zdarma získáte cenné přirozené zpětné odkazy vedoucí na váš nový kvalitní obsah.
  6. Pokud obsahový marketing provážete i se sociálním marketingem, budou se rozrůstat vaše profily na sociálních sítích.

Obsahovým marketingem se jako jedni v České republice opravdu zabýváme. Nedávno jsme na toto téma vydali u nakladatelství Computer Press celou publikaci s příznačným názvem „Obsahový marketing – Nakrmte internet svým obsahem“.
Společně s knížkou jsme spustili i web www.marketingobsahem.cz, na kterém si můžete přečíst názory na knihu od uznávaných autorit internetového marketingu. Můžete si také bezplatně stáhnout e-book „12 případových studií“ firem, kterým obsahový marketing pomohl se prosadit.
Jestliže vás koncept obsahového marketingu zajímavá víc, doporučuji si prohlédnout záznam webináře o obsahovém marketingu, během kterého jsme mimo jiné představili i naši novou knihu.
Tak na co čekáte? Vaše obecenstvo již čeká, tak ho nezklamte.

Zobrazení: 0