K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze pro účely provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané pouze pro tento účel obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Online Marketing: 7 tipů jak zlepšit a urychlit Vaše internetové podnikání
Protože vlastním několik webů a více než 15 let sama sebe učím a praktikuji online marketing, rozdělím se s Vámi o 7 tipů, které Vám pomohou zrychlit Vaše internetové podnikání.
Pokud máte nějaké podnikání, poskytuje určitou službu či produkt, možná jste už uvažovali o tom mít web či blog.
Stejně tak si to myslí hodně jiných lidí…
Když se však podíváte po internetu, mnoho webů vypadá dost hrozně a navíc ještě neplní svou funkci – weby nejsou dostatečně přehledné pro návštěvníka a jejich majitelům nepřináší žádné kontakty na potenciální zákazníky či obchodní partnery.
Pokud svůj web již máte, projděte těchto 7 tipů a přemýšlejte kde a jak je ještě dnes ve svém online marketingu uplatnit.
Online Marketing Tip#1: Napište ebook / natočte zajímavé audio a sbírejte kontakty skrze Squeeze Page
Možná na internetu teprve začínáte, online marketing není Váš koníček a zatím nemáte na svém webu příliš mnoho textu.
Nevadí. Ve skutečnosti můžete mít pouze jednu jedinou stránku a přitom s pomocí tohoto Online Marketing Tipu začít tvořit databázi kontaktů, se kterými můžete následně komunikovat.
Divili byste se, ale takováto stránka může mít mnohem větší účinnost pro sběr kontaktů než mnohonásobně větší web se spoustou stránek.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku...
Registrujte se na webu pro další skvělé dárky...
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Anglicky se taková stránka nazýva Squeeze Page a její variantou je Sales Page a návštěvník na ní může udělat pouze 2 věci:
Ze stránky nevedou žádné jiné odkazy nikam jinam a stránka samotná obsahuje pouze formulář s možnosti vložit email a jméno, případně telefon a popis toho, co se stane, když Vám některý z návštěvníku této stránky údaje poskytne…
Pak už stačí pouze jediné – abyste na danou stránku směřovali návštěvnost.
Existuje mnoho možností, jak získat návštěvnost – často nebudete platit penězi, ale zadarmo to nebude. Budete muset využít svůj duvtip a vložit svou energii a čas.
Přesto i s minimem napsaného textu na svém webu můžete začít tvořit databázi kontaktů, se kterými můžete dále komunikovat a pracovat.
Podívejte se na příklad této stránky: Jste otrávení životem v průměru či prostřednosti?
Varianta prodejní stránky: 37 ověřených principů, jak žít spokojenější život
Online Marketing Tip#2: Napište emailový program
Jestliže máte squeeze page, skrze kterou sbíráte kontakty, pak je dobrý nápad také vytvořit emailový program.
Emailový program Vám umožní mít více automatických kontaktů s Vaší databází na autopilota.
Přinese to tyto výhody:
Nemáte emailový program a nevíte na jaké téma jej sestavit?
Pokud už máte na webu publikované nějaké články, které jsou dobře hodnoceny (počet like / sdílení / poděkování), Váš první emailový program, nebo prvních pár emailů může odkazovat právě na těchto několik článků, které jste již publikovali a můžete tak zvyšovat jednak právě počty like / sdílení / poděkování, ale zároveň dodáváte hodnotu svým čtenářům.
Přečtěte si související článek: Jak rychle napsát emailový program.
Mnoho lidí začne psát tak nějak zbůhdarma a to není způsob, jak online marketing dělat strategicky.
Když jsem se svým blogem začínal, také jsem to dělal – psal jsem o tom, co mě prostě zajímalo, aniž bych cokoliv věděl o klíčových slovech a jejich průměrné měsíční hledanosti.
Tento přístup může fungovat, stejně jako nemusí – ne vždy je to, co Vás zajímá, to stejné s tím, co zajímá druhé lidi a co hledají.
Potřebujete zjistit, co lidé hledají: Použijte Google Adwords, nebo jiný podobný nástroj.
Zjistěte, které klíčové slova souvisí s oborem, ve kterém chcete publikovat, s oborem, ve kterém podnikáte.
Vyhledejte 20-30 klíčových slov, které:
Uveřejněte na těchto 20-30 klíčových slov 20-30 článků, které tyto klíčové slova obsahují a vysvětlují.
A tyto články zaveďte do vyhledávačů, sdílejte na sociálních sítích, stejně jako pošlete do své databáze kontaktů.
Tím získáte návštěvnost.
Nezapomeňte tyto stránky / články vzájemně prolinkovat tam, kde je to vhodné, ať pro lidi i vyhledávací roboty vytvoříte zajímavou soustavu článků, které se vzájemně rozšiřují a poskytují obrovskou hodnotu.
Online Marketing Tip#4: Vytvořte stránku, kde umístíte dárky ke stažení (audio či pdf ebooky)
Stažení na dané stránce však umožněte pouze tak, že lidé budou muset danou stránku sdílet na sociálních sítích.
Jedná se vlastně o variantu Online Marketing Tipu#1, protože v tomto případě nesbíráte emailové kontakty a netvoříte databázi, ale jednoduše přirozeně zvětšujete návštěvnost na svém webu díky tomu, že lidé danou stránku sdílí se svými přáteli.
Aby to fungovalo dobře, pak:
Pamatujte, že: Sdílení je emociální záležitost.
Lidé buď budou mít strach sdílet, nebo budou pociťovat nadšení.
Postarejte se o to, aby stránka, na kterou narazí vzbuzovala emoci druhou a získáte velké množství sdílení.
Podívejte se na příklad této stránky: Stáhněte si ZDARMA Audioknihy & Pdf eBooky
Online Marketing Tip#5: Vytvořte test, který se vztahuje k oblasti či oboru Vašeho působení
Pokud to ve svém oboru můžete uplatnit (a myslím, že se to dá snad použít v každém oboru), pak vytvořte test na téma, které lidi v daném oboru zajímá.
Lidé milují testy, pokud zrovna nejde o testy ve škole.
Pár pravidel pro vytvoření testů:
Výsledky testu využijte:
Příklad testu: Jaký máte potenciál být úspěšný podnikatel?
Podívejte se na příklad této stránky: Jaký máte potenciál zrealizovat život, jaký chcete žít
Online Marketing Tip#6: Recyklujte jednou odvedenou práci
Online marketing má tu výhodu, že máte možnost relativně snadno recyklovat jednou odvedenou práci. Recyklace v případě internetového podnikání znamená, že stejné informace doručíte v několika různých formách.
Nebojte se recyklovat již jednou odvedenou práci, pokud je kvalitní.
Různí lidé milují informace doručené v různé formě.
Budete se svým internetovým podnikáním pohybovat mnohem rychleji kupředu, pokud budete recyklovat svou jednou odvedenou práci.
Příklad recyklace: Emailový program Žijte život, jaký chcete!
Emailový program byl zrecyklován do: Audiobooku Žijte život, jaký chcete!
Online Marketing Tip#7: Přemýšlejte o lidech a přinášejte hodnotu
Služba na prvním místě.
Vaše podnikání / Váš blog či web není o Vás. Ve skutečnosti je o Vašich zákaznících.
Bez nich Vaše podnikání / blog / web nic moc neznamená.
Nemá žádný smysl tvořit a psát pro sebe. Musíte tvořit pro lidi.
Musíte být nápomocní:
Jestliže povedete svůj web skrze hodnotu, kterou poskytujete a sdílíte s ostatními, nebudete mít příliš nouzi o návštěvnost a v konečném důsledku o zákazníky.
Pokud se návštěvníkům Váš obsah bude líbit (bude pro ně přínosný a budou jej považovat za hodnotný), budou dané články / testy, ebooky či audio spontánně sdílet s ostatními a Vy obdržíte ještě větší porci návštěvnosti, což zahrnuje také více platicích zákazníků – Vaš online marketing splnil svůj cíl.
EXTRA Tip na závěr
Všechno výše uvedené platí.
Na druhou stranu, každé podnikání potřebuje určité nastavení mysli.
Internetové podnikání není výjimkou.
Online marketing je souhrn určitých technik, které na svém webu budete užívat.
Druhá věc je, že kromě technik online marketingu potřebujete správně nastavit svou mysl pro úspěch.
Pomohou Vám tyto dva články:
7 tipů jak se z Vás může stát lepší a úspěšnější podnikatel
15 výrazných rozdílů aktivující Úspěch či NEúspěch…
Doufám, že Vám těchto 7 tipů pomůže ve Vašem online podnikání.
Pokud jste našli přínosné a hodnotné informace, sdílejte prosím se svými přáteli na sociálních sítích.
Pokud s něčím potřebujete pomoci, dejte mi vědět.
Máte otázky nebo komentář k článku? Zapojte se do diskuze níže…
Co chcete vyhledat?
Vaše denní dávka Magie
Žijte v Mistrovství…
Nejnovější Příspěvky
Zvyšte svou Prosperitu
Nedávné komentáře
Máte Plán Bohatství?
Kategorie Příspěvků