Online Milionáři a Infopodnikání v roce 2015? Co nového může ještě přinést?

Pojďme si hned na úvod položit hypotetickou otázku… 

Skončí letos éra Infopodnikání?

Je vůbec možné, aby v ČR tento rozjetý vlak mohl vůbec skončit, zastavit, nebo prostě ztratit páru, zpomalit a postupně se vytratit? 

Pravděpobně “klasické” Infopodnikání tak, jak jej známe dnes neskončí… 

Možná se jen změní s tím, co přichází právě v roce 2015…

Pojďme se však ještě jednou podívat na to, jak to všechno začalo.

Pamatujete si ještě na tu dobu, jak to všechno začalo?

Pamatujete ještě na dobu, kdy David Kirš poprvé představil své Milionové Impérium?

Zdá se to být jako věčnost, ale zdání klame.

Jsou to teprve necelé tři roky.

Bylo to přesně v srpnu v roce 2012, kdy se naplno spustila infopodnikatelská vlna.

Aspoň vidíte, jak čas na internetu rychle ubíhá 🙂

A tehdy se Infopodnikání v ČR a SR vlastně zrodilo…

Do té doby u nás neznámý obchodní model získal na obrovské popularitě, díky vidině snadných výdělků.

Různí experti a odborníci se z ničeho nic vyrojili jako divoké vosy a vzali naplno útokem československý internet.

V euforii vznikali ty nejdivočejší kurzy osobního rozvoje, esoteriky a snadných výdělků.

Za ty tři roky se toho událo vskutku mnoho.

Jenže jak všichni víme, není všechno zlato, co se třpytí…

A jaká je situace v infopodnikání vlastně dnes?

Mnoho lidí, kteří se s vervou na internet a infopodnikání vrhlo, si prošlo bouřlivým obdobím.

Některým infopodnikání fungovalo více, některým méně… 

Spoustu lidí zjistilo, že to není zase až tak jednoduché, že jsou zde kladeny vysoké požadavky jednak na technickou stránku věci, stejně jako na znalost a pochopení marketingu a to se nebavíme o schopnosti stále dokola opakovaně doručovat kvalitní a hodnotný obsah….

Opět se historie opakuje…

Ti kteří pochopili správně koncept infomarketingu jako páky pro své dovednosti, sklízejí zasloužené ovoce.

Ale moc jich ve skutečnosti není.

Možná na prstech 2 rukou byste je napočítali… 

Drtivá většina však udělala z infomarketingu paskvil, který se dá napasovat na všechno.

Hodnota se vytratila.

Jaká jiná alternativa za Infopodnikání či Infomarketing se nabízí?

Infopodnikání a infomarketing jsou skvělé obchodní koncepty, které mohou živit několik málo profesionálů a ve skutečnosti tomu tak i je.

To co se tu ale za uplynulé 3 roky dělo, byla obrovská bublina, která nyní splaskla.

Lidé jsou alergičtí na falešné úsměvy vychytralých marketérů a nechtějí své peníze svěřit kdejakému rádoby odborníkovi.

Kvalita takových kurzů je nevalná a lidé houfně využívají 30-denních garancí na vrácení peněz.

Co bude s infopodnikáním dále?

Staří pardálové infopodnikání si rozdělili trh a dávají si docela pozor na to, aby jim nikdo neoznačkoval teritorium.

A to je naprosto v pořádku. Díky své píli vybudovali svá miliónová imperia a dnes si zaslouženě užívají život skutečných internetových celebrit.

A co ti ostatní?

Ten, kdo bude chtít dosáhnout skutečného bohatství na internetu, pravděpodobně už nesáhne po infopodnikání, které je dnes vnímáno spíše negativně, ale bude hledat sofistikovanější způsoby, jak vydělávat peníze online.

Příkladem mohou být tito dva mladí online milionáři, kteří podle svých slov budují skutečné online podnikání, za které se nemusí stydět.

Přejeme hezký den

Rozšiřte Informace sdílené v článku: Zanechte Komentář...

Napsat komentář