K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze pro účely provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané pouze pro tento účel obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Online Milionáři a Infopodnikání v roce 2015? Co nového může ještě přinést?
Pojďme si hned na úvod položit hypotetickou otázku…
Skončí letos éra Infopodnikání?
Je vůbec možné, aby v ČR tento rozjetý vlak mohl vůbec skončit, zastavit, nebo prostě ztratit páru, zpomalit a postupně se vytratit?
Pravděpobně “klasické” Infopodnikání tak, jak jej známe dnes neskončí…
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku...
Registrujte se na webu pro další skvělé dárky...
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Možná se jen změní s tím, co přichází právě v roce 2015…
Pojďme se však ještě jednou podívat na to, jak to všechno začalo.
Pamatujete si ještě na tu dobu, jak to všechno začalo?
Zdá se to být jako věčnost, ale zdání klame.
Jsou to teprve necelé tři roky.
Bylo to přesně v srpnu v roce 2012, kdy se naplno spustila infopodnikatelská vlna.
Aspoň vidíte, jak čas na internetu rychle ubíhá 🙂
A tehdy se Infopodnikání v ČR a SR vlastně zrodilo…
Do té doby u nás neznámý obchodní model získal na obrovské popularitě, díky vidině snadných výdělků.
Různí experti a odborníci se z ničeho nic vyrojili jako divoké vosy a vzali naplno útokem československý internet.
V euforii vznikali ty nejdivočejší kurzy osobního rozvoje, esoteriky a snadných výdělků.
Za ty tři roky se toho událo vskutku mnoho.
Jenže jak všichni víme, není všechno zlato, co se třpytí…
A jaká je situace v infopodnikání vlastně dnes?
Mnoho lidí, kteří se s vervou na internet a infopodnikání vrhlo, si prošlo bouřlivým obdobím.
Některým infopodnikání fungovalo více, některým méně…
Spoustu lidí zjistilo, že to není zase až tak jednoduché, že jsou zde kladeny vysoké požadavky jednak na technickou stránku věci, stejně jako na znalost a pochopení marketingu a to se nebavíme o schopnosti stále dokola opakovaně doručovat kvalitní a hodnotný obsah….
Opět se historie opakuje…
Ti kteří pochopili správně koncept infomarketingu jako páky pro své dovednosti, sklízejí zasloužené ovoce.
Ale moc jich ve skutečnosti není.
Možná na prstech 2 rukou byste je napočítali…
Drtivá většina však udělala z infomarketingu paskvil, který se dá napasovat na všechno.
Hodnota se vytratila.
Jaká jiná alternativa za Infopodnikání či Infomarketing se nabízí?
Infopodnikání a infomarketing jsou skvělé obchodní koncepty, které mohou živit několik málo profesionálů a ve skutečnosti tomu tak i je.
To co se tu ale za uplynulé 3 roky dělo, byla obrovská bublina, která nyní splaskla.
Lidé jsou alergičtí na falešné úsměvy vychytralých marketérů a nechtějí své peníze svěřit kdejakému rádoby odborníkovi.
Kvalita takových kurzů je nevalná a lidé houfně využívají 30-denních garancí na vrácení peněz.
Co bude s infopodnikáním dále?
Staří pardálové infopodnikání si rozdělili trh a dávají si docela pozor na to, aby jim nikdo neoznačkoval teritorium.
A to je naprosto v pořádku. Díky své píli vybudovali svá miliónová imperia a dnes si zaslouženě užívají život skutečných internetových celebrit.
A co ti ostatní?
Ten, kdo bude chtít dosáhnout skutečného bohatství na internetu, pravděpodobně už nesáhne po infopodnikání, které je dnes vnímáno spíše negativně, ale bude hledat sofistikovanější způsoby, jak vydělávat peníze online.
Přejeme hezký den
Co chcete vyhledat?
Vaše denní dávka Magie
Žijte v Mistrovství…
Nejnovější Příspěvky
Zvyšte svou Prosperitu
Nedávné komentáře
Máte Plán Bohatství?
Kategorie Příspěvků