K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze pro účely provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané pouze pro tento účel obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Úzké zaměření vám pomůže najít práci
Jedna z výzev, která čeká mnoho lidí, co hledají práci, je vyřešit, jak přesně se prezentovat případným zaměstnavatelům. Na dnešním napjatém pracovním trhu je trend ukazovat se jako člověk s širokou škálou schopností a zájmů.
Záměrem je ukázat, že můžete dělat mnoho různých věcí. A proto když si zaměstnavatel vybírá, je větší pravděpodobnost, že bude vědět, že ovládáte právě to, co hledá. V reálu ale bohužel tohle často víc škodí, než prospívá.
Zaměřte se!
Uchazeči, kteří nejsou schopni kompaktně prezentovat své zaměření, působí na budoucí zaměstnavatele roztříštěně. Působí potom, že neví, jakou práci vlastně hledají nebo že jsou tak zoufalí, že vezmou jakoukoli práci. I když se to na přeplněném pracovním trhu může zdát jakou hloupost, prezentace svého úzkého zaměření vám může přinést mnohé výhody.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku...
Registrujte se na webu pro další skvělé dárky...
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Nejprve musíte možnému zaměstnavateli ukázat, co umíte a kdo jste. Čím užší zaměření předvedete (samozřejmě musí jít o obor, ve kterém se o práci ucházíte), tím snáze si vás personalista bude moci představit jako část jejich firmy.
Další výhodou je, že se můžete zaměřit skutečně na to, v čem jste dobří a co vás baví a i proto budete působit mnohem jistěji, než když prezentujete schopnosti, které nemáte zažité.
Ukažte, že máte svůj obor rádi
Například jeden můj známý byl teď na pohovoru, kde hledali uchazeče, který má zkušenosti se vzděláváním a administrací. Můj známý si velmi užívá, když pracuje se studenty a pomáhá jim se rozvíjet. A tak to také personalistce řekl. A i když nebyl ideální právě pro pozici, o kterou se ucházel, personalistka si uvědomila, že tento člověk by byl pro jejich firmu přínosem, a tak ho doporučila na jinou pozici.
Nelitujte svého času
Pokud je pro vás hledání práce nové, dobře zvažte, co přesně chcete dělat. To také může znamenat obrátit se na odborníka. Kariérní kouč by vám měl pomoci se správně zaměřit. Také můžete hledat lidi, kteří pracují v oborech, o které se zajímáte.
Většina profesí má také mezinárodní asociace. Najděte si pobočku u vás ve městě a navštivte jejich setkání – získáte zase o něco specifičtější představu o dané profesi a navíc získáte kontakty!
Pomůžete si
Nezapomeňte, že úzké zaměření je lepší než zaměření žádné, i když se vám to může zdát proti logice věci. Zaměstnavatelé chtějí, abyste jejich obor milovali stejně jako oni.
Věří, že kdo má svoji práci rád, dokáže pomoci firmě víc než někdo, komu je v podstatě jedno, co dělá. A i když si můžete myslet, že úzké zaměření vaše hledání práce prodlouží, často ho naopak zkrátí. Na přeplněném pracovním trhu chtějí zaměstnavatelé lidi, kteří ví, co chtějí dělat.
Co chcete vyhledat?
Vaše denní dávka Magie
Žijte v Mistrovství…
Nejnovější Příspěvky
Zvyšte svou Prosperitu
Nedávné komentáře
Máte Plán Bohatství?
Kategorie Příspěvků