Velké myšlenky ruinují váš život?

Nezáleží na tom:
– kolik jste přečetli motivačních knih,- kolik desítek motivačních audio-záznamů jste si poslechli,- kolik stovek poutavých videí na youtube jste shlédli nebo- zda jste se dokonce osobně účastnili semináře některého z motivačních velikánů světa.

Na čem tedy záleží?

Možná jste již slyšeli podobnou statistiku, která říká, že jen pouhých 5% lidí na světě skutečně zbohatne a zbývajících 95 % jen přežívá.

Něco pravdy na tom zřejmě bude a tatáž statistika se vztahuje i na účastníky různých motivačních seminářů, čtenáře-konzumenty mnoha knih a článků na internetu.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Gratulace ke čtení příspěvku... 

Registrujte se ZDARMA a stáhněte si další
4 Audioknihy a 38 skvělých eBooků... 

Registrace zdarma pro získání skvělých dárků 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Bývalý světově uznávaný motivační řečník Jim Rohn v jedné ze svých knih zveřejnil příběh o muži, který pravidelně po dobu 3 let navštěvoval jeho motivační přednášky, ale nic se v jeho životě za tu dobu nezměnilo.

Až po třech letech se ten muž rozhodoval zda má opět přijít na Jimovu přednášku nebo už raději ne, ale nakonec šel a tam zazněla jedna myšlenka, která zapadla na úrodnou půdu jeho srdce.

Jim Rohn prohlásil, že to byl jeden z mála, kterým se podařilo změnit svůj život a dosáhnout v budoucnu velkého úspěchu.

Úspěch tedy v žádném případě nelze uspěchat.

Jim Rohn, ale rovněž poznamenal hlubokou pravdu, když prohlásil: „velké myšlenky ruinují váš život.“ Co to znamená? Znamená to, že bychom měli být především muži a ženami činu. Ne muži a ženami pasivního čtení nebo pasivního naslouchání.

Když se jen podíváte kolem sebe, kolik je zde mezi námi lidí, kteří např. v průběhu 10 let navštívili desítky různých seminářů, přednášek, kolik přečetli knih apod. a tito lidé jsou stále neúspěšní např. v podnikání, tak je to opravdu na zamyšlenou.

Je třeba si uvědomit, že hlavní motivace nepřichází zvenčí, ale zevnitř, že ten hlavní motor, který lidi pohání, aby v něčem skutečně uspěli je jen a jen naše silná touha po něčem lepším.

Ano můžeme být denně povzbuzováni a posilňováni hlubokými myšlenkami a citáty, ale tu skutečnou sílu to má až v momentě, že ruku v ruce s těmito myšlenkami jednáme.

Co je tedy lepší?

Proto je lepší jedna velká myšlenka a následně jeden čin, než 1000 velkých myšlenek a žádný čin.

Nejideálnější ovšem je, když ta velká myšlenka neboli silná touha po změně přijde z vás samotných. Ne jen tedy chtít se mít lépe (to chtějí přece všichni), ale začít silně toužit, to je to, co vás doopravdy posune o mílový krok dopředu a nastartuje váš úspěch.

Silnou touhu je třeba, ale dál živit a proto přichází na řadu spousta důležitých faktorů jako např. dát vaši silné touze konkrétní podobu a přeměnit ji v reálný cíl.

Pokud je vaším cílem např. začít úspěšně podnikat, tak byste se měli začít pátrat po vysoce funkčních marketingových taktikách a strategiích, pomocí kterých vybudujete prosperující firmu.

Mých 5 rad na závěr:

  1. naplánujte si den a hodinu, kdy si v klidu sednete, dáte si čaj nebo kafe a pustíte se do přemýšlení nad tím, co byste v životě nebo v podnikání chtěli dokázat
  2. veškeré myšlenky si zapisujte a to pokud možno co nejpodrobněji
  3. rovněž napište jak byste chtěli svého cíle dosáhnout, kdy a s kým – v tom vám může pomoci jeden z mých video-seminářů
  4. určete datum, kdy začnete a začněte jednat dle plánu – začínající nebo stávající podnikatelé mohou využít tento podnikatelský plán
  5. pamatujte, že: 1 myšlenka = 1 čin
Zobrazení: 0