Od výrobce střešních oken Velux k MLM: Exkluzivní rozhovor s Jiřím Černotou

Jak jste začal svou profesionální kariéru?

Vystudoval jsem v roce 1992. Trochu jsem cestoval a získával zkušenosti v zahraničí.

Po vojně – ano tehdy se ještě chodilo na vojnu – jsem uvažoval, že bych ještě cestoval.

Už jsem se skoro balil, když se mi ozvala firma Velux, což největší světový výrobce střešních oken, kde jsem před několika měsíci zaslal životopis se žádostí o zaměstnání.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku... 

Registrujte se na webu pro další skvělé dárky... 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Přijali mě a tak jsem se vlastně dostal do oboru stavebnictví a začal se učit obchodu, budování obchodní sítě, práci s lidmi. 

Celý trh byl tenkrát úplně v plenkách. Cítil jsem obrovský nevyužitý potenciál. Táhlo mě to k samostatné práci.

Říkal jsem si – cestování je sice fajn, ale pro podnikání je nyní ideální situace. A tak jsem začal…

Dal jsem výpověď u firmy Velux a se spolužákem jsme založili firmu Satjam.

Z počátku jsme byli obchodní organizace, později jsme začali zboží dovážet a nakonec jsme rozjeli vlastní výrobu a zařadili se mezi největší výrobce střešních krytin v Česku.

Následně jsme začali vyrábět i stěnové systémy pro průmyslové využití.

Vzpomínám si, že jsme tenkrát pracovali hodně intenzivně. Byla to dobra velkých a překotných růstů. 

Co vám tenkrát vadilo či scházelo?

Chyběly zkušenosti. Mnoho věcí jsme dělali intuitivně, dělali jsme také mnoho chyb.

Literatury bylo tenkrát málo a docela chyběli i specialisti, na které by bylo možno se v případě potřeby obrátit. 

Jiří Černota, mlm

Dnešní situace je v tomto směru diametrálně odlišná.

Postupně i přes překotný růst a chyby firma Satjam dosáhla ročního obratu 400 mil. KČ a zaměstnávali jsme až 130 lidí.

Jak jste se z klasického podnikání dostal k síťovému marketingu (MLM)?

V roce 2007 jsme od zahraničního investora dostali zajímavou nabídku a shodou nejrůznějších okolností jsme se rozhodli firmu Satjam prodat.

Já jsem na to ve firmě ještě dva roky pracoval jako jednatel a ředitel a pak jsem skončil.

No a rozhodoval jsem se co dál.

Náhoda tomu chtěla, že jsem se dostal k síťovému marketingu.

Byl jsem tenkrát velký skeptik, ale přesto jsem se mu začal věnovat, čímž jsem mnoho lidí překvapil a některé i šokoval.

Dnes si říkám, že to bylo fantastické rozhodnutí. Jsem rád, že jsem poslechl intuici a „šel do toho“.

Důležité pro mne bylo, že jsem se dostal do oblasti zdravého životního stylu, protože tomuto oboru jsem se mnoho let věnoval jako koníčku.

Rovněž mi vyhovovalo, že nemám žádné zaměstnance. Asi jsem si potřeboval odpočinout od těch vztahů, které jsem řešil v Satjamu.

Brzy jsem zjistil, že tento obchodní model je diametrálně odlišný od klasického podnikání.

Dokonce jsem měl intenzivní pocit, že kdybych to nezažil na vlastní kůži, tak bych ani nevěřil, že něco takového může fungovat.

Jaké byly vaše začátky v MLM (network marketingu)?

Když si vzpomenu na své začátky, tak nemohu říci, že se jednalo o úspěšný start.

Vyslechl jsem si mnoho ujišťování o tom, jak je to jednoduché a lukrativní, ale já sám jsem se svými výsledky nebyl spokojen.

Zjistil jsem, že mnoho z toho, co je běžně doporučováno nejrůznějšími autoritami, vůbec nefunguje.

Efektivita mé práce byla velice nízká.

Udělal jsem to nejlepší, co jsem mohl udělat – začal jsem investovat do svého vzdělání.

Přečetl jsem vše dostupné, cestoval na nejrůznější semináře doma i v zahraničí.

Měl jsem štěstí a možnost se setkat se špičkami v tomto oboru a průběžně jsem všechny informace, které jsem získal, ověřoval a testoval v praxi.

Tato má kombinace studia a intenzivní práce nakonec vyústila v to, že jsem zjistil, co a jak je třeba dělat pro to, aby člověk v síťovém marketingu v dnešní době v Česku a na Slovensku uspěl.

Moje úspěšnost šla raketově nahoru.

A nakonec jsem tyto své poznatky shrnul do systému vzdělávání… 

Jak jste sestavoval systém vzdělávání Revoluční marketing? Jak jste postupoval?

Jakmile jsem zjistil jaké principy a postupy vedou k úspěchu, tak jsem se rozhodoval, co dělat dál.

Rozhodl jsem se a loni v září jsem se více méně odloučil od světa.

Zavřel jsem se doma a více jak rok jsem sestavoval všechny dovednosti a znalosti do systému, který jsem nazval Revoluční marketing.

Byla to pro mne velice zajímavá zkušenost. Hodně jsem se naučil – nikdy předtím jsem nic takového nedělal.

A protože bydlím na kopci – Králova hora – skoro na samotě, zajímavé pro mne bylo i to, že jsem žil více méně odloučen od civilizace.

Přál bych každému, aby si mohl začlenit do svého života takovou „pauzu“. Byl to opravdu krásný rok.

Pilíř tohoto on-line vzdělávacího systému tvoří cca 12 hodin videí, kde popisuji ve 22 modulech co je třeba se naučit pro úspěch v síťovém marketingu.

Snažil jsem se být maximálně stručný a vše jasně a stručně popsat, aby to pochopil každý. Nic podobného v Česku ani na Slovensku není.

50 % lidí, kteří v minulosti se sítovým marketingem začali, nikdy nikoho do svého týmu nezískalo a dalších 40 % jen pár lidí a stejně skončili.

Efektivita byla velice malá, resp. katastrofální.

Bohužel je pravda, že často neuspěli nejen lidé líní a hloupí, ale i inteligentní a pracovití lidé.

Proč? Nikdo jim neřekl, co mají dělat, nebo jim řekli nesmysly.

Vlastně je to jednoduché jak facka a platí to pro jakoukoliv činnost – pokud aplikujete správnou strategii, můžete uspět.

Pokud máte nesprávnou strategii, tak se můžete třeba rozkrájet a stejně neuspějete.

Ty strategie, které v síťovém marketingu vedly k úspěchu v devadesátých letech, jsou dnes neúčinné.

Je třeba pracovat jinak.

Navíc se nacházíme v situaci, která se opakuje jen jednou za generaci.

Jsme na prahu obrovského boomu.

Je to druhý boom v historii. První vrcholil v Evropě kolem roku 1995.

Také většina milionářů v síťovém marketingu jsou lidé, kteří začali v tomto období. V situaci, v které se nacházíme je šance uspět o 500% i 1000 % větší než jindy.

Jen je třeba vědět jak tuto šanci využít.

Vše, co je třeba dělat, popisuji v Revolučním marketingu.

Je možno si vzdělávací systém Revoluční Marketing zakoupit?

Minulý týden jsme začali systém prodávat a mohu říci, že jsem opravdu nadšen z toho, jak lidé vše přijali.

Takový masivní pozitivní ohlas nikdo neočekával.

Potvrdilo se, že lidé, kteří se zabývají síťovým marketingem, přesně něco takového potřebují a hledají.

Už první dny prodeje naznačují, že se Revoluční marketing stane jedničkou nejen v oblasti síťového marketingu, ale bude na špici mezi všemi on-line systémy v Česku a na Slovensku.

Denně jsem v kontaktu s lidmi, kteří mi děkují za to, že jsem takový systém sestavil.

Jsou to lidé, kteří jsou zapojeni do nejrůznějších MLM firem a také na nejrůznějších úrovních od úplných začátečníků po ty top lídry.

Pod videi zdarma jsou stovky komentářů, které vyjadřují nadšení.

Řekněte nám tři důvody, proč by se lidé měli zapojit do Revolučního marketingu?

Důvodů bych našel určitě mnoho.

Zde jsou tři hlavní:

1) Pokud chce někdo v síťovém marketingu uspět, potřebuje uplatňovat v praxi potřebné dovednosti, znalosti a strategie. Neznám žádný jiný systém v Česku a na Slovensku, který by nabízel jasný a stručný souhrn takových praktických informací potřebných pro dnešní dobu. Kdybych měl jmenovat jen pár dovedností, tak by to byly tyto:

  • sponzorování pomocí rozhodovací fáze,
  • buzz marketing,
  • transformační rozhovor,
  • budování tří složek sebedůvěry,
  • koučování v síťovém marketingu,
  • jak si vytvořit trvalý příliv kontaktů,
  • kde najít nové lídry,
  • co to je momentum a jak ho dosáhnout,
  • jak vybudovat trvalou a silnou organizaci,
  • 10 kroků k prodejní superstár,
  • jaké jsou etapy kariéry a příjmů c síťovém marketingu, atd.

2) Abychom lidem usnadnili rozhodnutí o koupi, tak jsme k vlastnímu systému, na omezenou dobu, přidali fantastické bonusy, které několikanásobně převyšují hodnotu systému.

3) Systém lze zaplatit najednou, nebo i na dvě či pět splátek a na koupi poskytujeme 30-ti denní garanci vrácení peněz bez udání důvodu. Kupující tedy nic neriskuje. Riziko je nula. Kdo se se systémem seznámí, může ho pak pomocí o-line nástrojů nabídnout – doporučit dále a tím vydělat peníze.

Mám zpětnou vazbu od prvních zákazníků, kteří získali obrovskou hodnotu, která je posunula výrazně dál na cestě k úspěchu, už po prostudování prvních pěti videí  z celkového poštu 22.

Přeji skvělé dny