K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze pro účely provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo získané pouze pro tento účel obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Zlepšíte-li Dovednosti Komunikace, budete Mít Více Úspěšných (nejen) Obchodních Jednání…
Jak se Zlepšit v Dovednostech (Obchodní) Komunikace?
Možná to také zažíváte…
Jste obchodník nebo manažer, možná máte své OSVČ podnikání nebo vlastníte firmu…
Velká část Vašeho dne se pravděpodobně skládá z toho, že máte komunikace s mnoha různými lidmi na mnoha různých úrovních ohledně mnoha různých témat / různých produktů / různých služeb…
Na druhou stranu, možná ve svém životě nic společného s obchodem nemáte – avšak i přesto budu tvrdit, že komunikace je pro Vás důležitá, protože ač s nikým neobchodujete, přesto obchodujete a vyjednáváte – s rodinnými příslušníky, s lidmi z práce, s kamarády, a “prodáváte” jim své myšlenky a postoje.
Pokud člověk nekomunikuje správně a porušuje některé základní principy komunikace, tak se setkává s neporozuměním, s nepochopením, s neúspěchem a následnou frustrací…
V tomto článku se Vám pokusím stručně dát pár rad, které Vám mohou pomoci při následujících jednáních tak, abyste získali partnerův zájem a mohli jste navýšit své příjmy…
Z čeho vycházejí mé zkušenosti?
V průběhu své kariéry jsem působil v oblasti B2B (Business to Business – produkty a služby pro firmy), stejně tak v B2C (Business to Consumer – produkty a služby pro koncové zákazníky)…
V jedné fázi mé kariéry, když jsem byl obchodní ředitel pro firmu, která vyráběla izolační skla, jsem zajistil jsem obrat z nuly na 80Mio korun v průběhu necelých 6-ti měsíců…
V tuto chvíli se příliš nesou středím na B2B sektor, ale baví sektor B2C – i když jsem začínal s B2B a přes nějakou dobou jsem měl v sektoru B2C docela obavy, zda to zvládnu 🙂
Každá oblast (B2B / B2C) má svá specifika, ale principy jednání a komunikace s lidmi naproti Vám jako takové jsou velmi obdobné…
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku...
Registrujte se na webu pro další skvělé dárky...
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Co si tedy myslím, že by každá obchodní komunikace měla obsahovat?
Prosím vezměte následující sumář a souhrn jako dobrý mustr pro své vlastní obchodní komunikace, ale nebuďte dogmatičtí a snažte se vzít a uplatnit věci, které se Vám líbí nebo Vám dávají smysl.
Zbytek nechte v klidu ležet…
Pojďme tedy na to:
1) Dříve než příjdete na schůzku, je potřeba udělat malou přípravu
2) Komunikace vždy bude s nějakým člověkem – je potřeba se umět propojit…
3) Jak vytvořit Váš vlastní osobní příběh – tzv. I´story?
4) Co Váš osobní příběh vlastně dělá a proč byste jeden měli mít?
5) Je dobré chápat, jaký je rozdíl mezi přáním, touhou a chtěním…
6) Jak by měla vypadat první prezentace – přehled [overview]?
7) Obchodní komunikace je hodně o otázkách…
Existuje mnoho druhů a typů otázek a není mým cílem je tady s Vámi v tuto chvíli rozebírat. Myslím, že mnohem důležitější je zmínit ty, které se často v rámci obchodní komunikace používají…
8) Je dobré odhadnout personalitu člověka, který před Vámi sedí…
9) Jaké triky dále v rámci obchodní komunikace používat?
Lidé ne vždy chápou věci tak, jak je chápeme my – důvodem je, že s našimi produkty a službami nemají takovou zkušenost, jakou máme my, ale jestliže lidé něčemu nevěří, nejsou si jisti, nebo to nechápou, téměř vždy se rozhodnou od nákupu odstoupit, protože prostě nechtějí riskovat své těžce vydělané peníze a mají strach, tak Vaše návrhy raději zamítnou a shodí ze stolu…
10) Jak na uzavření obchodu?
11) Uzavřením jednoho obchodu to nekončí…
Hlavně pamatujte na jedno:
Jen tak budete schopni se dopracovat k excelenci v čemkoliv, co děláte…
A o obchodě, komunikaci a jednání to platí dvojnásob…
.
.
Co chcete vyhledat?
Vaše denní dávka Magie
Žijte v Mistrovství…
Nejnovější Příspěvky
Zvyšte svou Prosperitu
Nedávné komentáře
Máte Plán Bohatství?
Kategorie Příspěvků