Překonejte svůj stres!

Každý máme své dny

Stejně jako u většiny lidí i u mě se mé reakce liší den ode dne, podle toho jak se cítím, co dělám a kde jsem.

Mým cílem je zůstat koncentrovaný a v rovnováze, ale někdy se rozhodnu použít moje sebezáchovné schopnosti, abych si pomohl projít tvrdými cestami emocí. Jakmile si uvědomím, že moje emoce nejdou jednoduše pryč, začnu konat.

Rozdýchejte svůj stres

První věc, kterou většinou dělám je uklidnění mysli dýcháním. Mám ráda 10 nádechů qi gong…. znamená to desetkrát se nadechnout a opakovat to tolikrát, dokud moje tělo nereaguje pocitem relaxace. Jen výjimečně používám slova předtím, než moje tělo zareaguje.

Obrazně se nejdříve ujistím, že jsem ve svém energetickém poli.

Pokud bych se posunul na kteroukoliv stranu, udělám si srdeční sakra masáž nebo jiné cvičení na uklidnění, abych se zase dostal do centra. A když se cítím v rovnováze a soustředěn, přidám k relaxačnímu procesu i slova. Před relaxací by slova, která bych použil, vycházela z frustrace a dalšími typy stresu.

Chci, aby ke mě slova přišlaRozdýchejte svůj stres

Když nechám slova, aby pomalu přišla do mého vědomí, mají hluboký smysl a tím jsou velmi nápomocní v uklidnění a léčení. Slova, která používám ke zmírnění stresu jsou vždy pozitivní a sebeurčující. Můj imaginární kamarádka z dětství se jmenuje Gently. Její jméno stále přináší úsměv na mé rty a do mého srdce.

Najděte svá slova uklidnění

Jakákoliv slova, která mi jí připomenou mě většinou uklidní.

Moje slova jsou vždy pozitivní a sebepodporující a podobná těmto:

  • hravá,
  • úsměv,
  • klid,
  • jemný,
  • milující,
  • podporující,
  • bezpečný,
  • hudební,
  • starostlivý,
  • klidný
  • mírumilovný…

Tato slova a jim podobná, mluví k mým vnitřním potřebám.

Vaše slova budou podobná, ale rozdílná, protože každý z nás má unikátní životní zkušenosti.

Rozšiřte Informace sdílené v článku: Zanechte Komentář...

Napsat komentář